Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kabeldragning

Postat av N1rL den 22 Mars 2006, 20:29
1 kommentarer · 32 träffar
"KABELDRAGNING"

Jag vill dela med mig av något fruktansvärt (men ack så roligt) som inträffade under en resa till Spanien som jag gjorde nyligen. Jag bodde på ett halvrisigt vandrarhem. En förmiddag, dagen efter att jag druckit mig halvt fördärvad på diverse billiga rusdrycker, satte jag mig majestätiskt på porslintronen och krystade så att det stod härliga till. Processen tog sin lilla tid och när jag beskådade mitt verk blev jag bestört över att kroppens håligheter kann gömma sådana monster.

Kabeln var stor som en muräna och måste vägt två kilo, nåja, underbart är kort.
Jag spolade, det funkade inte. Det stack i ögonen av stanken. Efter diverse försök att spola tvingades jag att uppsöka hjälp. I receptionen hittade jag en tjej och jag gjorde mitt bästa med gester och kroppspråk berätta hela historien. Det gick sådär...

Till slut gestikulerade jag bara att hon skulle följa med och ledde in henne i mitt badrum. Jag pekade med eftertryck på min enorma korv. Hon titade oförstående på mig och spolade. Då funkade det.

Man verkligen såg på hennes ansikte hur hon idiotförklarade mig som killen som stolt ville visa upp sin svenska rekordkabel.

Sammanfattning för analfabeter/lat-rövar:
Killen sket nere på en WC i Spanien, det fungerade inte att spola, han hämtade en tjej i receptionen som skulle hjälpa honom, han pekade på sin avföring i hopp om att hon skulle kunna förstå att det inte fungerade att spola, när hon testade så fungerade det att spola, han hade innan detta visat henne korven som låg där på botten i toaletten. Hon trodde att han ville skryta med sin stora sats med avföring.

Detta är skrivet av insändaren som vann 999:- i månadens SLITZ.
(inte jag)

Är denna?

10 personer har röstat

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..