Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#18 båda två är avskyvärda. Och jag tror det är vad han är ute efter, när man gillar, sen så har man för fasiken inte sex med "nåt" om man inte gillar det.
Jaha
Nekrofil är sånna som gillar döda människor av sitt enga kön vad heter då: en sån som gillar döda av sitt egna kön?
Eller sånna som gillar döda djur?
Jag gillar djur!!!11ett.. ;)
Poesi:
Farmor och farfar har en hund.
En Vorstehr, den är svart och grå.
Jag tycker om henne.
Hon heter Mia.
Mia jagar pinnar i skogen.
Ibland hämtar Mia kottar med
G - VG - MVG ? :D
Det var en liten dikt av mig..
OT:
svaret är: snusko
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Vafan spelar det för roll om det är en kille eller en tjej som gillar ett djur?
Lika sjukt, imo...
OT: men jag tror att: Djur är ju alla inkl människor så om vi gillar människor gillar vi väl båda könen ?
en koprofag är också trevlig^^ han gillar bajs:O
#17 rätta mig om jag har fel men jag tror en bajs smekare heter koprofil
http://susning.nu/Zoofili
Zoofili-O eftersom det är mansbetäckning eller vad det heter.
Nekrofil är sånna som gillar döda människor av sitt enga kön vad heter då: en sån som gillar döda av sitt egna kön?
Eller sånna som gillar döda djur?
Och alla som försöka driva, NEJ jag är inte kopprofilist, jag är en vanlig hetrosexuell kille...
Poesi:
Farmor och farfar har en hund.
En Vorstehr, den är svart och grå.
Jag tycker om henne.
Hon heter Mia.
Mia jagar pinnar i skogen.
Ibland hämtar Mia kottar med
G - VG - MVG ? :D
Det var en liten dikt av mig..
OT:
svaret är: snusko