Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har en kille stött på dig!?

Postat av SSGS | zAin den 30 September 2005, 16:41
67 kommentarer · 356 träffar
Igår stötte inte mindre än två (!?) killar på mig!

Den första var en kille på badhuset. Jag och två polare satt i bubbelpoolen och kollade på när andra hoppade från hopptornet, jag vänder mig om mot min kompis och säger att "-det där skulle jag aldrig våga!" Då samtidigt går det en kille förbi och slänger sig ner bredvid mig, lägger armen om mig och säger: "skulle du inte!? Jag kan lära dig!" hahaha fyfan va rädd jag vart asså! Hade aldrig sett männsikan innan! Som tur var slutade det bubbla precis då så jag kunde springa därifrån! :P

Den andra var på väg hem från badhuset och jag missade precis bussen så jag fick sitta och vänta ett bra jävla tag. Iallafall så springer det runt två fjortistjejer och skriker och sätter sig bredvid mig och sådär... Och sen efter ett tag kommer det en invandrare och sätter sig en bit ifrån, inge mer med det. Efter ett tag går invandraren iväg och röker och istället kommer det en mamma med sin jobbiga unge. Fjortistjejerna springer omkring och kastar grejer eller vafan de nu gör (antagligen moggisar) och så helt plötsligt kommer invandraren tillbaka och sätter sig en (1!) millimeter ifrån mig så att han nästan sitter på mitt ben och bara råstirrar på mig! haha fyfan va rädd jag blev :)

han kanske inte direkt stötte på mig men det var läskigt! :)

#11 jag slåss inte! har aldrig gjort och kommer aldrig göra heller!

#18 vilket badhus var det då!?

#36 jag ber om ursäkt ifall du tog illa upp! ändrar omgående!

Och för att göra det till en "diskussion":

Har en person av samma kön någonsin stött på er!?
Föregående tråd
Nästa tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 67 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..