Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Din guide till att bli MSN Självmords fj

Postat av rkl den 1 September 2005, 23:11
142 kommentarer · 470 träffar
Så du vill bli sedd och ompysslad?
Vill du få kontakt med någon av motsatta könet?

Självmordsbenägen är svaret och för att lättast nå ut till fler personer använder du som alla andra MSN. Det här är din chans att bli proffs i att vara ”MSN självmords fjortis”.

Namnet…

Först gäller det att ha ett namn som låter depressivt.

De som vill ta det lite lugnt kan med fördel använda en ledsen ros (W) eller en ledsen gubbe :(

För de som vill ha lite mer fart på processen går det att använda utryck som:
VARFÖR GILLAR INGEN MIG , FY FAN FÖR LIVET eller JAG ÄR INTE VÄRD DETTA LIV.

Om du nyligen sagt något dumt glöm aldrig att lägga till JAG SÅRAR BARA FOLK!

Bilden…

So you can talk the talk but can you walk the walk. inget namn blir trovärdigt utan en fullskalig Goth bild

Du ska ha en bild på dig själv när du sitter rejält upplyst. Bäst blir det dock om du fejkar själva upplysningen genom att ha en spotlight mot ansiktet och sedan höja Kontrast. Försök att bli så vit i ansiktet som möjligt. Smink är din andra bästa vän om du har för mycket pigment på huden du ska väl inte låta solbrännan hindra dig från att vara så där populärt depressiv!.

Viktigt är att se lite ledsen/snygg ut och titta upp i ena hörnet. Glöm aldrig den regeln och du är så gått som hemma.

Utanför MSN

Så du har nu alltså en MSN bild på dig själv och ett namn som får alla att rikta uppmärksamhet mot dig.

Njut av den här stunden men glöm inte att hela tiden låta ledsen när du pratar med någon av motsatt kön.
Pity Sex is the only sex you will get right now så ta väl hand om det.

Nåväl nu när du har haft kul ett tag och lärt känna lite nytt folk som aldrig annars skulle bry sig om dig gäller det att hålla masken.
Favoriten för att förstärka intrycket av att du är totalt sinnesrubbad och ledsen som fan är att skära dig själv i handleden.
Eller varför skära sig när du med dagens teknik kan skapa ett lika realistiskt sår som ett autentiskt.

Börja med att ta en bild på din handled med öppen hand gärna med samma inställningar som du använde på ansiskts bilden.
Ta in den i photoshop elements 3 eller CS2 , Pick your Choice. Jag utgår ifrån att alla har tillgång till Photoshop CS antingen på skolan eller hemma vid det här laget.

Gör bilden svartvit och placera denna i din hand http://www.istockphoto.com/fil e_thumbview_approve/161791/2/D irty_Razor_Blade.jpg
Är du pro så vet du hur du fixar bort istockphoto.com vattenmärket

för själva såret kan denna guide vara till hjälp. I psd lagrarna finns nämligen blod.
Lagret red base pool blood räcker. free formatera det så det passar handleden observera nu att du att du måste spara bilden i sämst jpg format för att det ska synas bäst *himlar med ögonen* Observera att du kan göra blodstänken mycket bättre själv om du är bra på photoshop. Ska slänga upp lite egna färdiga splatter vid ett senare tillfälle om jag får tid.

Skicka bilden till några personer eller ha bilden som visnings bild.

Mission Accomplished. Du är nu en fullfjädrad ”MSN självmords fjortis”.

Tack till Ufosxm för vägledning i några sektioner av guiden.

Hjälpte guiden dig?

819 personer har röstat

142 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 142 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..