Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polis@LAN

Postat av vibb? den 5 Januari 2004, 05:27
105 kommentarer · 241 träffar
Humor och Humor kanske inte, men ville bara ha ngt att skriva om :).

Då jag och 3 av mina polare satt och lana i lägenhet, ringde det helt plötsligt på dörren mitt i ett pcw. Vi undrade så klart vem fan som e på dörren kl 2 på natten... då jag kolla genom kikhålet såg jag 2 poliser utanför dörren... vart typ AS skrajj, men öppnade och frågade dom vad saken gällde... de sa att de hade fått klagomål om att ngn för MKT oväsen i huset... då de fick syn på 4 datorer i mitt vardagsrum klev de in och gick in i vardagsrummet... - Spelar ni det där data spelet cs eller? frågade de... vi blev så klart häpna då de visste vad cs var osv, de gick fram till våra datorer och kollade på skärmen osv... de fråga om någon av oss använde högtalare då vi snabbt svarade nej osv... var fortfarande lite skrajj för att de klev in så fort och så, men de sa att det var lugnt och drog ganska snabbt igen :)... morsan därimot tog inte saken så bra då jag berättade detta för henne när hon kom hem dagen efter... hon vart typ as skrajj -_-.
Föregående tråd
Nästa tråd

105 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 105 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..