Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skojjsigt :D

Postat av R@ZZ|Lambda den 30 Maj 2005, 19:24
52 kommentarer · 253 träffar
Är så himla sur på att man bara kan skriva en tråd om dagen så här kommer 6 skämt. Ejoy :D

1) Nalle Puh och kompany är kriminella!!!
========================

Nalle Puh
- - - - - - - -
En dum halvnaken björn. Livnär sig på honung.
När honungen är slut så snor han från andra. Är det så det ska vara?
Uppmana till stöld. Ska det vara en förebild?

Nasse
- - - - - -
En nazist. Dom har en nazist med i serien.
Det är nåt som är fel. Här kämpar vi för att stoppa NSF:s framfart i Sverige och har helt glömt bort att en av våra mest populära serier har en nazist med i bilden.
Bilden av att Nasse är feg och rädd för allting är bara en yttre mantel. Han sitter och smider planer för att kunna ta över världen och skapa den perfekta rasen.

Tiger
- - - - - -
Han hoppar helt oskyldigt på folk. En uppmaning till våld!
Ni vet hur det är på gatorna.
Våldet och tittande på Nalle Puh går hand i hand.

Kanin
- - - - - - -
Han har damp. Får raseriutbrott utan anledning.
Står och hoppar skriker som han vore galen! Vilket han är.
Oxå en figur som fördummar barnen när dom sitter där och tittar.

Ior
- - - - -
En manodepressiv åsna. Ingen bra förebild.
Folk känner igen sig i Ior. En uppmaning till självmord.

Uggla
- - - - - - -
Läser sagor för dom små djuren och tar fram sin leksak.
Helt klart en pedofil.

Sorken
- - - - - -
Jobbar nattetid i underjorden.
Helt klart en langare som sprider sitt knark till alla djuren i skogen.
Spindeln i nätet. Har sin egen maffia och dominerar skogen.

Kristoffer Robin
- - - - - - - - - - - -
killen är sjuk i huvudet.
Han pratar med gosedjur ! Det säger väl allt?!?!

============================ ===========

2) SÅ DUSCHAR KVINNOR
==============

1.Tar av sig kläderna och stoppar dem i tvättkorgen - uppdelat i mörk och vit tvätt.

2.Tar på sig morgonrocken och går till badrummet. Möter pojkvännen/maken på vägen, drar åt morgonrocken lite extra och halvspringer resten av vägen.

3.Ställer sig framför spegeln och granskar sig själv i detalj. Slappnar av i magen så den sjunker ner, och beklagar sig över hur fet hon är.

4.Ställer sig i duschen. Tar fram tvättlapparna till ansiktet, armarna, benen och ryggen, samt filen till sin hårda hud under fötterna. 5.Tvättar håret med specialschampo innehållande avokado, honung och 83 vitaminer.

6.Tvättar håret en gång till med samma schampo.

7.Tar specialbalsam med avokado och honung i håret, och låter det verka i 15 minuter.

8.Tvättar ansiktet noga i 10 minuter med en svindyr tvål som innehåller päron. Därefter har ansiktet fått samma färg som en hummer.

9.Tvättar kroppen med en annan lika svindyr tvål som innehåller nötter och vinbär.

10.Sköljer därefter ut balsamet ur håret - detta tar 10 minuter. Hon vill ju vara helt säker på att all balsam är borta, annars kan frisyren bli tung och platt sen.

11.Rakar sig under armarna och på benen, men bestämmer sig för att använda en epilator vid bikinilinjen.

12.Skriker, när mannen/pojkvännen - på skoj - stänger av varmvattenkranen.

13.Stänger av duschen.

14.Skakar av sig allt vatten i duschen.

15.Kliver ur duschen med en handduk i storlek med Afrika för att torka sig på kroppen.

16.Lindar in håret i en superabsorberande handduk.

17.Finkammar kroppen efter diverse hår, finnar och andra plippar och attackerar dem med fingrarna eller en pincett.

18.Går tillbaka till sovrummet iförd den tidigare nämnda morgonrocken.

19.Möter sin pojkvän/man på vägen, drar åt morgonrocken ytterligare och springer fortare in till rummet. Och tar 11/2 timma för att klä på sig.

SÅ DUSCHAR MÄN
==============

1.Klär av sig medan han sitter på sängen, och kastar kläderna överallt på golvet.

2.Går naken till badrummet. Möter frugan/flickvännen på vägen dit, visar stolt sin p-enis och skriker som en elefant.

3.Ställer sig framför spegeln och drar in magen. Granskar storleken på sin p-enis, kliar sig på pungen och luktar sen på sina fingrar.

4.Ställer sig i duschen.

5.Letar inte efter tvättlappen eftersom han ju aldrig använder en sådan.

6.Tvättar ansiktet med sin giftgröna tvål.

7.Pruttar och klappar ihop av skratt, därför det ekade så häftigt i badrummet.

8.Lugnar ner sig igen, men klappar snart ihop av skratt igen när pruttlukten nått näsan.

9.Tvättar sina ädlare delar samt området däromkring.

10.Tvättar röven med tvålen och lämnar kvar lite hår på den.

11.Tvättar håret med nåt schampo och använder inte balsam.

12.Gör en punkarfrilla.

13.Beundrar sin nya frilla i spegeln.

14.Pissar förnöjt i avloppet i duschen.

15.Sköljer bort schampo och tvål och kliver genast ut ur duschen, men märker inte att han glömde att dra för duschdraperiet när han klev in, så nu är hela badrummet - inklusive toapapper - vattendränkt.

16.Torkar av sig snabbt och lätt.

17.Tittar i spegeln igen och spänner sina muskler och granskar storleken på sin p-enis.

18.Glömmer att släcka lampan efter sig.

19.Går tillbaka till sovrummet med en liten handduk runt höfterna. Möter flickvännen/frugan på vägen dit, sliter genast av sig handduken och visar stolt upp sin p-enis och skriker som en elefant.

20.Kastar den blöta handduken på sängen och låter den gärna ligga kvar där, och är påklädd inom 2 minuter

3) Tio saker män vet om Kvinnor
==================

1.???

2.???

3.???

4.???

5.???

6.???

7.???

8.???

9.???

10. Dom har tuttar...

4) Saker du önskar att du inte visste
=====================

1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

2) Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 p-enisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag.

3) En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

4) Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

8) Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med munherpes från en av gästerna.

9) Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser.

10) Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen fastnar på dem.

11) Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten.

12) Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen.

5) Roliga Idrottare
===========

Simone Luder (Orientering, Schweiz)
Jean Jacques Misse-Misse (Fotboll, Kamerun)
Alla Super (Freestyle, Ukraina)
Kent Kotte (Badmintonledare, Sverige)
Gordon Langballe (Fotboll, Sverige)
Milton Ryttarbris (Bilsport, Sverige)
Ofisa Ofisa (Tyngdlyftning, Västra Samoa)
Jocke Småfisk (Squash, Sverige)
Ko Kasse (Rallycross, Holland)
Bertel Storskrubb (Häcklöpning, Finland)
Pipp-a Thomas (Fyrspannskusk, England)
Friedhelm Bö-gelsack (Ishockey, DDR)
Anna Smashnova (Tennis, Israel)
Jill Rutten (Fotboll, Sverige)
Matilda Buske (Triathlon, Sverige)
Grunde Njös (Skridsko, Norge)
Hans Halt (Speedskiing, Sverige)
Miao Miao (Bordtennis, Polen)
Herbert Pök (Ishockey, Österrike)
BoBo Stören (Bandy, Sverige)
Janos Panik (Skidskytte, Ungern)

6) Mannens och Kvinnans syn på dagen
=========================

Hennes historia:
- - - - - - - - - - - -
Stämningen mellan mig och Patrik var så konstig ikväll. Han var på ett alldeles besynnerligt humör redan när vi träffades. Det kanske berodde på att jag var lite sen eller det faktum att jag bytt frisyr något. Han kommenterade ingendera så jag vet inte riktigt.

Tyckte inte vi hade något att prata om under tiden vi var på puben. Det kändes lite konstigt, jag undrar vad han tänkte på. Hade jag sagt något som retade honom?
I vilket fall som helst tyckte jag att vi skulle gå till ett mer romantiskt ställe så vi gick till den mysiga Thai resturangen, som ägs av ett jättegulligt thailändskt par. Tror att deras döttrar hjälper till med att servera. Han uppför sig lika förunderligt då vi äter så jag måste fråga honom om det beror på mig men han svarar att det inte gör det. Jag vet inte vad jag skall tro.

Vi åker hem till Patrik efter maten och jag försöker gosa lite med honom i taxin och säger att jag älskar honom. Han bara lägger sin arm om mig och jag vet inte vad det betyder eller hur han känner för mig. Varför säger han inte att han älskar mig? Gör han det? När vi kommer hem till honom försöker jag fråga honom om det men han svarar bara kort att han tycker om mig men det är ju inte det jag vill höra, jag vill att han ska berätta hur mycket han älskar mig och vad som är bra med mig.

Han slår bara på TVn och tittar på sporten. Jag går och lägger mig. Efter ungefär en kvart kommer han in och lägger sig hos mig och vi har sex. Han verkade glad men ändå distraherad, jag vet inte vad det är med honom. Åh, jag har bara lust att gå därifrån, jag vet inte längre vad jag känner. Jag tror att han har träffat någon annan.

Hans historia:
- - - - - - - - - - -
Pissdag på jobbet, inget gick som beräknat. Luleå spöade Djurgården med 2-1, härligt! Bra knull innan sängdags.

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..