×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det pinsammaste du gjort?

Postat av Klaracool9 den 5 Februari 2018, 15:40
2 kommentarer · 526 träffar
Som det står i rubriken, vad är det pinsammaste du gjort? Kul att höra andras historier o få ett gott skratt???? Jag kan berätta mina

Jag och mina kompisar va på en tyskalektion för första gången så vi kände inte läraren. Och jag åt ingen lunch den dagen så va väldigt trött och hungrig (jag åt godis istället XD) och när jag va trött o fick mycket socker i mig så blev jag jätte konstig och fick skrattanfaller och när vi va på tyskalektionen så döskrattade jag hela tyskalektionen o tyskalärare tyckte att jag va helt dum i huvudet jag försökte sluta skratta men det gick inte!! Men det va inte allt! Han berättade att hans bror va död o exakt efter när han sa det brast jag till skratt fast jag skrattade inte åt det! Och då sa någon förbannat till mig vad jag skrattade åt o jag bad om ursäkt många gånger o sa att jag va trött o sen avslutade vi lektionen uch ;_____;

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..