×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Hjälp att hitta ett klipp

Postat av willeyy den 2 Februari 2018, 00:42
7 kommentarer · 325 träffar
Måste ha hjälp att hitta ett klipp!

Försökte för något år sen men gick inge vidare. Testar att posta det igen:

Klippet bör vara cirka 8-10 år gammalt nu. Det var en fotbollsmatch mellan två pojklag i åldern 10 -12 kanske.
Det var filmat från sidan av planen av någon förälder och barnen som spelade var ruskigt dåliga/hade riktigt oflyt. En sekvens i klippet var att en klumpig kille hade friläge, sedan råkar han typ snubbla på bollen så att han klackar den bakåt i ansiktet på försvararen så att den går över målvakten och in i mål. Målvakten blev då sur och skulle sparka i stolpen men typ halkar och slår sig. Har för mig att att det var mer konstiga saker som hände i matchen.

Hoppas nu att någon kanske vet vilket klipp jag snackar om och kan länka det. Har för mig att detta klipp låg uppe på fragbite/existenz då för (8år sen?) och har man har sett klippet så bör man nästa komma ihåg det för det var så jävulskt roligt. :P

Har för mig att videon som låg uppe på youtube hade något långt namn och att den hette fotbollslagets namn osv, typ hissjö IK - granö cup p10 eller något i stuk med det. Riktigt oklart.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..