Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Snusa eller inte snusa?

Postat av then den 11 November 2015, 21:41
17 kommentarer · 1 308 träffar
Hej!

hur är läget?

härligt att höra
härligt att höra

Jo, nu kommer det grabbar, och hens. Jag har ett problem, ett stort sådant.
Det började i helgen när jag skulle testa vad en ganska så populär dejting-app kunde ge en kåt 22-årings liv för glädje. Efter en kvälls surfande på appen vaknade jag dagen efter till en rad matchningar med olika typer av säkerligen lördagsberusade tjejer.

En söndag där sökandet efter ångestdämpande närhet var som störst hos dessa brudar var det inte särskilt svårt att bjuda hem en av dom INNAN min väldigt sena söndagsfrukost, som jag brukar inta efter klockan 15.

Vi kan kalla henne Mia, "Ah! God Morgon Mia, Nope! Jag satt bara hemma och chilla i soffan igår, man kan fälla ut den till en dubbelsäng! Vill du komma över?". Sen satt hon där i min soffa som var utfälld till en cool stor orange dubbelsäng, vi rökte lite gräs och la oss sedan där på en filt och titta varandra djupt in i ögonen.

Efter filmen var slut och även vi så såg hon en dosa rapé som låg där skinande blå på mitt soffbord. Mia frågade då om hon skulle kunna få en snus, "Absolut!" sa jag och gav den till henne. Jag tittar ner i mobilen på ett sms som störde under filmen;) innan.

När Mia gick efter utbytta nummer blev jag också sugen på en snus och gick då till den nu mörkblåa dosan på bordet. Men det var då jag upptäckte det.

Den nu klarblåa dosan på bordet var min bläggdosa(Blägg=begagnad snus). Mia hade alltså tagit en av mina begagnade snus och då trott att det var en vanlig typ av svart strong snus? Hon sa inget vid tillfället men tror inte heller hon fattat någonting eftersom hon inte skrivit ett ord om det efteråt.

Till problemet då, efter fikan vi tog tillsammans igår frågade hon om hon kunde få en till snus. Paniken kommer över mig eftersom snusen i min nu instängda dosa i jackfickan var helt vanliga snus. "Jag ska sluta snusa!" får jag ur mig. "Jahaop" säger hon och börjar gå ut ur dörren till en plingande konditoriklocka.

Tycker ni då att jag ska berätta för henne att hon snusade min begagnande snus för att då kunna fortsätta snusa vanlig rapé omkring henne eller ska jag byta märke och låta det här sjunka ner i marken?

Vad händer om någon rapé-snusare någon gång öppnar en vanlig dosa för henne och hon skriker till och säger att han har mögliga snus?

Disk: Är man det sämsta, Stövel! om man slutar snusa pga en tjej?

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..