1
Hobby politik
Postat av JuanWreck den 27 Maj 2014, 03:21
9 kommentarer · 641 träffar
Är det inte roligt att se dessa människor som inte vet vad demokrati är? Att man faktis får och kan rösta på vad man vill? Eller att människor tycker olika? Det som toppar allt är när 15 åringar försöker ge sig in i politik och skriva SD är rasister! Jag har läst AB minsann!
SD=Framröstat demokratiskt, dom har även rätt att utrycka sin åsikt hur mycket dom vill och att vända ryggen/försöka stoppa tal eller röstade ni på SD ''ta bort mig som vän'' fasonen är helkul. Väx upp er för i helvete och respektera andras åsikter. Vill ni ha diktatur/kommunism åk till mellanöstern/Ryssland förfan...
DISK: Bör Sverige införa avrättning på dessa kräk som inte vet vad demokrati är?
SD=Framröstat demokratiskt, dom har även rätt att utrycka sin åsikt hur mycket dom vill och att vända ryggen/försöka stoppa tal eller röstade ni på SD ''ta bort mig som vän'' fasonen är helkul. Väx upp er för i helvete och respektera andras åsikter. Vill ni ha diktatur/kommunism åk till mellanöstern/Ryssland förfan...
DISK: Bör Sverige införa avrättning på dessa kräk som inte vet vad demokrati är?
Fett med sweg att leka PK på FB?
42 personer har röstat