Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lek - Pröva din fantasi! =)

Postat av m0rti den 14 Januari 2014, 19:08
21 kommentarer · 524 träffar
Hej på er!

Kom på en rolig lek vi kunde göra tillsammans, som prövar ens fantasi och låter en ta del av andras. Leken är mycket enkel och deltagandet går snabbt.

-Hela idén bygger på att du inte får tjuvkika i kommentarsfältet, dvs på andras svar. Gör du detta nu förstör du bara för dig själv. När du kommenterar får du scrolla ner till kommentarsfältet utan att läsa kommentarerna.

-Jag kommer skriva 3 oavslutade meningar, där ni ska fylla i DET SISTA ORDET. Utmaningen är att skriva ett ord som PASSAR IN och som _INGEN ANNAN HAR SKRIVIT_. När du postat din kommentar får du kolla på de andra svaren. Hittar du någon med samma svar har du förlorat och du får SKÄMMAS!

-Leken blir svårare och svårare ju fler som ansluter, så låt oss prova hur begränsad vår fantasi är!

MENINGARNA DU SKA AVSLUTA MED _ETT_ ORD (skriv hela meningarna i samma format):

*Har du hört talas om världens längsta _____ ? ( Exempel - brödkavel)

*Jag har hört att han är en av Sveriges bästa _____ . (Exempel - fickrunkare)

*Jag funderar på att köpa en ny _____ . (Exempel - termometer)

Alla som misslyckas kommer jag hänga ut i skamvrån! Alla som svarar SOM MIG hamnar inte i skamvrån, utan har helt enkelt inte förstått leken och får försöka igen! Uppenbara härmapor kommer ignoreras. Låt leken starta! :D

SKAMVRÅ:
skiLLor
p0pcorn

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..