1
Hör upp! Langa årets skämt!
Postat av NAWNO den 2 Januari 2014, 02:24
14 kommentarer · 620 träffar
Hallå era lyktstolpar! Läget då? Jo det är såhär va, att jag tänkte att vi kunde dela med oss av det gånga året på humorfronten! Tänkte att vi kunde ha en indirekt tävling så att säga där man vinner en påse bananer för bästa skämtet! Vad säger ni? Det är bara köra igång!
Det går alltså ut på att du ska vinna dessa bananer, bananerna är goda idag, akta så de inte möglat bort till imorn så att säga! Glöm dina bekymmer, så har du inga! Det är ju lite så vi rullar!
I alla fall, regler måste vi ha!
1. Det måste vara roligt, vad är annars vitsen med skämtet?
2. Det får gärna vara på riktigt, så det inte är något tråkigt låtsasskräp som du hittat i närmaste papperskorg!
3. Det får inte vara ett redan listat skämt här i just denna tråd alltså, men hittar du den någon annantans så kan du ju reposta för att få upp bananen! =) Eller ja, det är ju flera bananer i samma påse!
4. Du får självklart inte provsmaka bananerna innan eventuell vinst!
5. Ja, nu kör vi? Regler är ändå till för att brytas, så ja, men se till att de inte bryts får då bryter jag skaftet på bananerna också! Då blir det bananasplit istället! Kul va? :)
Kör nu! Vilket är det bästa skämtet i år? =D
Det går alltså ut på att du ska vinna dessa bananer, bananerna är goda idag, akta så de inte möglat bort till imorn så att säga! Glöm dina bekymmer, så har du inga! Det är ju lite så vi rullar!
I alla fall, regler måste vi ha!
1. Det måste vara roligt, vad är annars vitsen med skämtet?
2. Det får gärna vara på riktigt, så det inte är något tråkigt låtsasskräp som du hittat i närmaste papperskorg!
3. Det får inte vara ett redan listat skämt här i just denna tråd alltså, men hittar du den någon annantans så kan du ju reposta för att få upp bananen! =) Eller ja, det är ju flera bananer i samma påse!
4. Du får självklart inte provsmaka bananerna innan eventuell vinst!
5. Ja, nu kör vi? Regler är ändå till för att brytas, så ja, men se till att de inte bryts får då bryter jag skaftet på bananerna också! Då blir det bananasplit istället! Kul va? :)
Kör nu! Vilket är det bästa skämtet i år? =D
Är bananerna goda idag?
33 personer har röstat