Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Retard prata med sig själv [Berättelse]

Postat av Fiskejohn den 7 Januari 2013, 15:07
55 kommentarer · 648 träffar
Så jag är i skolan uttråkad som fan. Sen så ser jag denna dumma downs syndromkillen som står och pratar med sig själv. Så jag bestämde mig för att lyssna lite på vad fan han säger. Efter en stund så kom jag på att han pratar med en låtsaskompis. sött va? Så jag frågar honom vad hans vän heter.
Det tog några sekunder för hans tröga hjärna att förstå vad jag fråga, så jag stod där och väntade som en idiot .. "Dessyhh", sa han.

Fick en äcklig grym plan och bestämde mig för att ha lite kul med honom och hans vän.
Så jag satt bredvid "Dessy" och jag liksom lade min hand runt hennes "axlar" för att se om om han skulle reagera.
När jag gjorde det så såg man hur upprörd retarden blev. Så jag börjar flirta med hans låtsaskompis. Jag frågade vad vad hon gör och vad hon har för intresse m.m ...

Jag såg på hans ansikte att han blev arg som fan, till slut fick han no så han försöker stoppa mig men jag satte en mitt finger på hans mun och sa till honom att han är oförskämd som avbryter henne när hon pratar.

Så han gav mig typ den äckligaste blicken genom hans tjocka glasögon. Han backar långsamt bak och låter mig fortsätta mitt snack med Dessy. Sen tog jag det till en ny nivå och låtsas leka lite med hennes hår berätta för henne vacker och söt hon är. Och då jag hör retardaren viska något som lät som "min ... min .. min"

Skaka lite på huvet och kom närmare Dessys läppar för att kyssa henne. Och retarden ser allt som sitter några meter från mig. Men jag bryr mig inte. allt som betyder något just där var mig och Dessy.
Så jag kollar djupt i hennes ögon utan att säga något ord, vi båda vet att vi är redo. Jag kunde känna det. Starkt.

Jag lyfte upp henne och satte henne på skrivbordet och började knäppa upp hennes tröja, jag börja kyssa henne på hennes långa, eleganta hals

Retarden blir mer arg och försöker dra mig undan men jag knuffa ner honom på golvet.
Han ser allt i tårar.

Sakta men säkert börjar jag knäppa upp mina byxor och stoppar min kuk sakta i henne. Vid denna punkt så kunde jag kan höra alla omkring mig börjar skrika och ropa efter en lärare. men vafan vad vet de? De vet inte vad kärlek är.

Det var exakt här jag insåg att jag och Dessy kommer bli en.
Jag kom inuti henne och drog henne nära mig. Började viska söta saker i hennes öra, hon ville ha mig. När jag stirrade ner på retarden som ligger på golvet och gråter. jag kunde höra honom hur han sa "Dessyhh, Dessyhhhh". Så jävla patetiskt ..
Jag tittar på honom samtidigt som jag sakna knäpper mina byxor, kändes riktigt skönt. Jag sa "kom nu Dessy, vi drar" la min arm runt henne och lämna klassrummet.

Jag fuckade honom allt. Jävla retard..

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..