Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fyllo dumheter

Postat av Redmike den 2 November 2012, 17:32
30 kommentarer · 263 träffar
Tjena där! Måste fan säga att jag har gjort världens dummaste sak på fyllan igår som jag lider utav jävligt mycket idag haha. Och till er som tror detta är en troll ni kan stänga ner sidan direkt eller porrsurfa ist. Det är nämligen såhär att jag och mina polare gjorde lite alkoholblandningar igår och vi söp rejält mycket så det slutade med att vi fick konstiga saker för oss att göra på fyllan.
Vi körde flaska leken och sen skulle vi komma på något dumt ifall flaskan pekade på någon utav oss. Japp round 1, vi snurrar flaskan och vad händer? Klart som fan den ska peka på mig.. Och vad säger min dragna polare med världens sämsta humor? "Aahaahaahhöhö dra ner förhuden och skär ollonet med papper" alla började asgarva, jag med... Och jag svarade, "aeee du e fan döm i huvudet bjööön".. Hahaha 5 minuter senare slutade med att jag gick med på det.. FYFAN det var mitt livs misstag på fyllan att göra de! Det gjorde så satans ont och GÖR ONT TILLS NU! KAN INTE ENS PISSA!
Fyfan jag drog med pappret, och det började blöda men inte så värst mycket, men det gjorde så jävla ont så att jag började storlipa som en flicka samtidigt som jag garvade..

Fyfan fick åka till sjukhuset då jag inte kunde stoppa blödningen på något jävla sätt för det gjorde så satans ont. Fick bedövnings medel på min kuk och den var så jävla slapp som en påse med vatten.. Fyfan kan inte få upp den än idag och det gör ganska ont men inte lika mycket som igår..
så mitt tips till er som har sjuka saker för sig att göra på fyllan: GE FAN ATT SKÄRA ER I OLLONET! VÄRRE ÄN NI TROR

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..