Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Justin Bieber - Det bästa på länge?

Postat av Epic win dawg den 7 Juli 2012, 02:01
15 kommentarer · 212 träffar
Hej bites!

Under senare delen utav kvällen har jag spenderat en hel del tid åt att läsa kommentarer på facebook. Folk som vi på fragbite utan problem skulle kunna peka ut som "trolls" har under kvällen lagt upp bilder där de på olika sätt förstör biljetter till Justin Biebers konsert som skall hållas i Stockholm. Biljetterna såldes på mindre än 2 timmar, vilket lämnade många fans besvikna och desperata. De flesta är naturligtvis photshopade bilder, men oberoende utav detta så flödar kommentarerna in. Från båda parter, "Beliebers" (eller vafan fansen kallar sig) försöker med gråten i halsen förklara att detta är fel, medan alla "haters" fortsätter att bre på med mer och mer förvirring! Detta skapar väldigt underliga konversationer som oftast slutar med konstiga argument som inte hör till ämnet, som t.ex kommentarer om den andra partens könsorgan, sexuella läggning med mera.

Jag har under kvällen skrattat så mycket att jag knappt klarar av att andas vid detta nu, och jag hoppas innerligt att ni också tagit del av det roliga! Om inte så är det inte försent, in på facebook så lovar jag er att det första ni ser är ett sådant inlägg som jag nyss beskrivit.

Nu till diskussionen;

Har ni deltagit i trollandet under dagen? Har ni läst några utav de tusentals kommentarer som strömmat in till alla bilder? Vad är eran åsikt kring det här?

Diskutera mer fritt om ni vill, själv gillar jag inte Beaver, vilket gör att jag lätt ser ironin i det som pågår, troligen därför jag skrattat så mycket jag gjort. Det, blandat med natthumorn som slår in rätt så tidigt nu för tiden.

Ha de gött, HAAAAAAAAAAJ!
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..