Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roliga aprilskämt!

Postat av Jenna| den 1 April 2005, 20:19
25 kommentarer · 18 368 träffar
Nu vill jag höra hur ni har lurat era släkt och vänner idag..själv lurade jag min pojkvän idag under arbetstid. För att ni ska förstå skämtet så ska ni veta att både jag och han jobbar som elektriker fast på 2 olika firmor. han är svagströmselektriker och jag jobbar med starkström och just nu jobbar han med att installera larm på ett sjukhus. för c:a 2 veckor sedan så skadade jag mig på jobbet, jag fick en spricka i revbenet då.

okej. så här började det.

Jag skrev ett sms till honom där jag skrev: jag har ramlat ner för en stege och har brutit benet, han som jag jobbar med kör mig till sjukhuset, kan du möta mig?

Han ringer upp mig efter c:a 2 minuter och säger: hej älskling, mår du bra? vart är du?

Jag säger då April April! och skrattar så jag får ont i magen.

han säger då till mig att han sprang ut från sjukhuset så fort han läst meddelandet och kollade om jag stod där utanför..

HEHE .. det var mitt april skämt.. och jag tyckte det var jätte roligt.. berätta om era! så man kanske kan få något tips till nästa år.

*EDIT* det kanske inte låter så roligt men när jag hörde hans röst i telefonen kunde jag inte hålla mig längre.. utan brast ut i skratt! hehe.. det var roligt!
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..