Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Som #10, fast patcha deras intellekt så att de inte är helt efterblivna psykfall. Jag vet att inte alla tjejer är efterblivna psykfall, men majoriteten verkar tyvärr vara det.
#22 Jo men exakt hur är det relevant? Jag gillar inte Malmö som stad eller MFF som klubb men det får inte mig att skriva massa felaktiga förkortningar, eller hur?
Patcha bort ryssland och alla inavla människor (med sjukdommar te.x damp adhd m.m) och nej det är inget jag ogillar med dom men man patchar så dom blir "normala" ;)
Som #18 nämnde. Konstigt att cancer ens finns, biologiskt tänkande.
F.ö är ju människans kropp ganska perfekt skapad såvida man inte utnyttjar sin kropp med t.ex droger/gifter eller liknande som kan framkalla sjukdomar.
#39 Underbar medkänsla känner jag att du har så att säga, tycker precis detsamma, borde nämnt det i min kommentar men du fick med allt.
Glömde det med husdjuren, däremot borde vi fixa buggen att massa djur har dött ut av någon knasig bugg, nerfa djurplågare också.
- fixed bug with random people trying to prove religion is true by circular arguments.
- fixed bug where your car runs out of gas in the middle of nowhere and you're late for work/school.
- fixed bug with computers running out of disk space, memory or overheating.
- patched humans to resist all diseases.
- patched a joltcola dispencer for every household with infinite uses.
The world v.0.9.9 beta
- fixed bug with religion, religion is now a cup of tar instead.
The world v.1.0.0
- patched all modern warfare to a land called "America" where it belongs.
- patched women to have same IQ as men so they'll stop nagging about nothing.
- removed every appendix in the world.
The world v.1.0.1 [FINAL]
- Reunited HeatoN with SK Gaming.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag har ett bra minne men förjävla kort..:/
Skrivet med min iPhone
#2 skräll att du bor i en inavlad håla.
Skrivet med min Android-mobil
Jag behöver inte patchas.
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
Det känns ju som en rätt stor bugg.
Skrivet med min iPhone
Fixa: Minnet!
Det gör vi!
Patcha bort sjukdomar
Buffa folks intellekt
Nerfa fjortisbeteendet hos ungdomar.
Buffa orgasmen
good one
+ 10 rare drops i U-länder.
Nerfa AIDS
F.ö är ju människans kropp ganska perfekt skapad såvida man inte utnyttjar sin kropp med t.ex droger/gifter eller liknande som kan framkalla sjukdomar.
2012 update and bugfixes:
- nerfa asiater
- fotografiskt minne tillagt
- religion borttaget pga buggar
Kommer ej på mer atm ;_;
Buffa spelutvecklingen.
Buffa tankeförmågan.
Buffa IQ.
Buffa livslängden på husdjur.
Buffa U-länder.
Nerfa fetma
Buffa träningsmotivation,
Glömde det med husdjuren, däremot borde vi fixa buggen att massa djur har dött ut av någon knasig bugg, nerfa djurplågare också.
Skrivet med min iPhone
- fixed bug with random people trying to prove religion is true by circular arguments.
- fixed bug where your car runs out of gas in the middle of nowhere and you're late for work/school.
- fixed bug with computers running out of disk space, memory or overheating.
- patched humans to resist all diseases.
- patched a joltcola dispencer for every household with infinite uses.
The world v.0.9.9 beta
- fixed bug with religion, religion is now a cup of tar instead.
The world v.1.0.0
- patched all modern warfare to a land called "America" where it belongs.
- patched women to have same IQ as men so they'll stop nagging about nothing.
- removed every appendix in the world.
The world v.1.0.1 [FINAL]
- Reunited HeatoN with SK Gaming.