Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spåra mobilnummer

Postat av Racxo den 2 December 2011, 23:24
11 kommentarer · 1 265 träffar
Hej allesammans. För att göra en lite längre historia kort.

Historien handlar om min kompis men jag deltar även för mestadels i den så jag skriver i Jag-form. Vi går i 9an, vi var på ett gymnasium för att kolla in lite linjer och min vän får ett sms där det står att han är så jävla ful och en massa annat skit så han blir ju förbannad och typ smsar "äckel" tillbaka eller något liknande. Han har inte detta nummer och ingen av oss känner igen det heller. Grejen är de att den här personen RINGDE hem till min kompis mamma för att fråga efter min kompis mobilnummer, sedan började den här personen att smsa en massa saker att hon (antar att de är en hon) är kär i min vän och sen så har jag och min kompis en gemensam tjejkompis. Den här personen som smsar håller på att tracka den bruden för att den här "personen" tror att vår tjejkompis och min kompis har något ihop och då verkar de som att den här personen som håller på är kär i min polare, den går tydligen på vår skola då den kan massa namn på både lärare och samtliga elever. De värsta är att INGEN har det här numret, går inte att hitta på eniro, hitta och 118800 vet inte heller vad de är för nummer, de ska tydligen vara ett oregistrerat nummer som använder kontantkort.

Grejen nu är att de är så frustrerande att inte veta vem den här personen här som håller på att käfta mot folk för att den är arg för att min kompis "har något ihop" med vår tjej kompis vilket dem inte har. Vår tjejkompis har fått massa konstiga sms där personen skriver massa skit så hon gick till polisen med det här och anmälde det, de jag nu undrar är om JAG kan kolla upp det här numret på övriga vis? Vill så sjuuuuukt gärna veta vem den här personen är :P

Numret är 073-8222143. Ni får ringa, sms huuur mycket ni vill men om de är någon som kan få reda på personens namn så vore jag jätte tacksam och den kan mycket möjligt få en Dota 2 key så fort jag fått mina nu i veckan som kommer :)

Tack på förhand / Racxo.

Karaktärerna i historien heter Gabriel & Amanda, ska inte vara så farligt att lägga ut två namn. Men jag säger namnen med tanke på att ni kanske vill hetsa personen.

Edit# Jag smsade personen tidigare idag då polisanmälan gjordes, sedan dess har personens telefon varit avstängd. Personen ska vara runt 13-14 år enligt min polares morsa som pratade med den här tjejen då hon fick numret.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..