1
Roligaste ni har varit med om?
Postat av norrlandb1 den 6 Oktober 2011, 15:42
9 kommentarer · 110 träffar
Hallå!
Ett skratt förlänger livet och vem vet kanske eran historia får någon att leva lite längre:)
(Vad är det roligaste du har varit med om?)
Inte det roligaste jag har upplevt, men kul var det (för mig i alla fall).
Var och åkte skidor med mina kompisar. När vi väl hade kommit ner till botten av "berget" så begav vi oss till liften för att ta oss upp igen.
En person, i liften framför oss, skulle styla med sin snowboard samtidigt som h*n åkte i liften.
Personen börjar stegra och hålla på och plötsligt hamnar h*n på rygg och snowboarden fastnar i liften (det var en sk T-lift).
Där ligger h*n och släpar efter marken, jackan har åkt upp så att snön öser in till tröjan etc.
Sprattlar desperat och försöker komma loss men förgäves. Vanligtvis ska liftskötaren stänga av liften om något sådant händer, men inte denna gången:)
Offret var inte så kaxig när man senare stötte på h*n uppe på toppen:D
Så fragbite, vad är det roligaste ni har varit med om?
Med vänliga hälsningar
norrland b1
Ett skratt förlänger livet och vem vet kanske eran historia får någon att leva lite längre:)
(Vad är det roligaste du har varit med om?)
Inte det roligaste jag har upplevt, men kul var det (för mig i alla fall).
Var och åkte skidor med mina kompisar. När vi väl hade kommit ner till botten av "berget" så begav vi oss till liften för att ta oss upp igen.
En person, i liften framför oss, skulle styla med sin snowboard samtidigt som h*n åkte i liften.
Personen börjar stegra och hålla på och plötsligt hamnar h*n på rygg och snowboarden fastnar i liften (det var en sk T-lift).
Där ligger h*n och släpar efter marken, jackan har åkt upp så att snön öser in till tröjan etc.
Sprattlar desperat och försöker komma loss men förgäves. Vanligtvis ska liftskötaren stänga av liften om något sådant händer, men inte denna gången:)
Offret var inte så kaxig när man senare stötte på h*n uppe på toppen:D
Så fragbite, vad är det roligaste ni har varit med om?
Med vänliga hälsningar
norrland b1
Förlänger ett skratt livet?
13 personer har röstat