Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utkastad

Postat av jootoo den 20 September 2011, 21:40
6 kommentarer · 187 träffar
Hejsan! Nu är det så att jag i eftermiddags hamnade i bråk med min fader, jag hade lovat att jag skulle laga middag till kl 18.00. Halv kommer far min och min lillasyster hem och jag har inte börjat laga maten eftersom att det jag skulle laga var pesto kyckling och pasta till sÅ det går under 30 minuter. Vi började bråka och slutar med att han kastar ut mig. Nu är det så att jag iallafall kan sova hos kompisar och flickvännen men sen vet jag inte hur det blir. Har en sketen bil som kanske inte håller så långt. Ca 60 tusen plus att jag får lön den 21 plus även nästa månad men är även arbetslös nu och det är bostadsbrist här på små lägenheter och har nog inte råd att hyra en 5 rummare tex. Ska hem inatt när alla sover och hämta sovsäck och nyckel till stugan när alla sover men vet inte hur allt kommer sluta. Vad tycker ni att jag ska göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..