Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hahaha! Fan vad random, loggar in för första gången på månader å får se det här, dock sett filmen tidigare. Gått på Ekebyholm från 0-4an, böt dock för att det var en riktig piss skola. Vegetariskmat (smakar skit), kristet och konstiga lärare då i stort sätt alla lärare är kristna och ingår i deras församling.
Alla kristna känner varandra, därför favoritviseras dessa elever. Minns inte riktigt hur det var men nån gång i veckan samlades vi i deras aula och fick lyssna på olika berättelser ur bibeln eller annat liknande, pågår hjärntvättning dygnet runt. En gammal missbrukare som jobbar där nu har jag för mig, berättar för alla elever hur det var och hur han kunde komma ur sitt missbruk då han hade träffat Jesus osv.
Som filmen visar är det dock inte, de som sjunger i kören och som håller på å fjantar sig är de kristna och hjärntvättade personerna. Annars är det rätt sköna elever överlag (var det då i alla fall)
Finns massvis att berätta men har bara inte orken att dra upp allt eller försöka förklara speciellt bra, men är en riktig skitskola. Halva klassen som jag gick med då, böt till samma skola som vi gick ut nu. Säger väl det mesta.
#19 Gillar man vegetariskt så kommer man nog gilla det där, men då det knappast faller in de flesta på skolan i smaken så får det klassas som skit ;). Var helt enkel vanliga maträtter men som serverades med andra innehåll som det här fejkköttet corn (?) Kommer inte ihåg så jävla mycket av maten så är ganska svårt att förklara men god var den inte i alla fall. Besökte skolan senast i vintras (några av skolorna i närheten har varje år i högstadiet någon typ av turnering inom nån idrott) och maten var ju knappast omtyckt!
Gick ju bara 0-4an så var ju inte speciellt strängt. De flesta var schyssta men vissa kunde vara helt borta. Hemringningar för småsaker och konstiga belöningssystem inom klasserna, vilket visserligen bara vi tjänade på men ganska konstigt. Mina bröder gick ju dock ut nian där och har fått höra både ett och ett annat om hur lärarna har skött sig osv, är ju en friskola så behövs ju ingen högskoleutbildning på lärarna heller. Men var ju inte bara dåligt, fanns en hel del bra och schyssta lärare! :)
Träffade även mina flesta polare där och känner ju de flesta runt min ålder så inget fel på folket som gick där, bara det att nästan vi alla har valt att byta skola ;p
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Killen i videon är fett skön och fett bra på att prata!
Bara vegetarisk mat? Skulle fan dö efter några dagar
Killen måste anstränga sig för att uttala
Ni beter er som 12-åringar i den här tråden. jag är själv vegetarian, vad är det för fel med det?
så sjukt hjärntvättade
Alla kristna känner varandra, därför favoritviseras dessa elever. Minns inte riktigt hur det var men nån gång i veckan samlades vi i deras aula och fick lyssna på olika berättelser ur bibeln eller annat liknande, pågår hjärntvättning dygnet runt. En gammal missbrukare som jobbar där nu har jag för mig, berättar för alla elever hur det var och hur han kunde komma ur sitt missbruk då han hade träffat Jesus osv.
Som filmen visar är det dock inte, de som sjunger i kören och som håller på å fjantar sig är de kristna och hjärntvättade personerna. Annars är det rätt sköna elever överlag (var det då i alla fall)
Finns massvis att berätta men har bara inte orken att dra upp allt eller försöka förklara speciellt bra, men är en riktig skitskola. Halva klassen som jag gick med då, böt till samma skola som vi gick ut nu. Säger väl det mesta.
Träffade även mina flesta polare där och känner ju de flesta runt min ålder så inget fel på folket som gick där, bara det att nästan vi alla har valt att byta skola ;p