Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hemskt, men jag skratta tills jag grät

Postat av BeNzOn den 19 Juni 2011, 02:16
36 kommentarer · 417 träffar
En ganska hemsk historia som involverar 2 katter och en djurälskare.

En kompis till mig berättade för ett tag sen att hans kompis farbrors fru var påväg hem från jobbet när hon kör på nått hon går ut o tittar o där framför stötfångarn så sitter en katt o jamar o ser ut o ha ont, hon blir förtvivlad o stressad o tycker i desperation att det bästa är att avliva katten för att skona den från plågor. Hon tar fälgkorset o slår ihjäl katten för hon tycker det är mest humant för katten ser ut o lida o det är tydligen ganska långt till veterinär, hon börjar tjuta o kommer hem o tjuter ännu mer o berättar för sin man vad som hänt. Han går ut för o kolla hur bilen ser ut o i stötfångarn är dte ne mosad katt. så katten hon slog ihjäl va säkert inte ens skadad utan mest ledsen över att hans polare va platt.

det här är såklart jätte hemskt om det är sant men har man en skruvad humor o försöker spela upp allt som hänt i huvet så gör man osm jag gjorde. Och jag skrattade tills jag grät!

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..