Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En liten berättelse: En vanlig dag

Postat av EmmEm den 6 Mars 2005, 20:26
18 kommentarer · 392 träffar
EN vanlig dag i himmelriket:

Följande historia som kommer att berättas, inträffade 2005-03-06 kl: 17:15 .. När jag en helt vanlig dag skulle gå o hämta min dagliga guleböj (banan) från mitt kylskåp,.. frukten ligger i en "korg" som man drar ut. Denna korg drog jag ut, likaså förbannat så lossnade den ur sina spår så att den la sig i denna ställning / kanske inte lika brant..

Men när jag skulle ta ut den och sätta in den i sitt rätta spår så log gudarna mot mig .. ( rättande sagt, de gapflabbade ) .. Då fastnade korgen i en gryta med en grytstek i (ganska ironiskt med en grytstek i en gryta :D ). O min moder skriker ut VÄNTA! Men det var försent. Grytan hade rubbats ur sitt läge och tack vare gravitationen så åkte den ner mot marken ( i obestämd hastighet) o spred en rätt så tunn men ändå utsökt sås ut över hela golvet även på lite på mig .. Men mest på min moder
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..