Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Erat första tjuvrökar-minne! (Seriöst)

Postat av Bolle Von Lurig den 4 Juni 2011, 20:20
71 kommentarer · 209 träffar
Tja!
har tråkigt & drar upp en tråd där ni kan berätta om eran första tjuvrökar-minne!

JAG KAN BÖRJA

Det va i början av 2011 jag & en polare gick på en lång gångväg till affären, min polare som är 18 frågade mig om vi skulle testa röka, självklart sa jag, ja vet vore givetvis lite småroligt. han gick in & köpte ett paket _GULA BLEND_. Gula blend är en självklarhet sa han och log. Efter 20minuters vandring från affären, så kom vi fram till en skog (Gångvägen leder egenom en skog) Så gick vi längs gångvägen & sen snårar vi in på en liten skogsstig. efter 5 minuter vandring in på stigen letar vi upp bästa buske som vi kan sitta bakom för att inte bli sedda. Där börjar vi, jag vågade inte tända min cigg själv, så han fick tända den åt mig, sen efter några bloss så började både fnissa lite lätt, känder som man blivit hög...vi sitter där & röker upp vårat paket, går hem & där står morsan...MER FÅR NI INTE VETA!

Nu får ni berätta eran historia!:)

MVH Bolle

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..