Tjenare!
Jag tänkte starta en tråd där ni skriver alla era roliga skämt!
Det ska vara bra skämt, inte korta dåliga/torra skämt utan lite still på skämten ska det vara!
(Jag vet att det finns ett par "Skämttrådar" redan, men de är helt oseriösa)
Okej, här kommer ett par skämt:
Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år. Varje gång dom skulle älska krävde mannen att dom skulle ha lampan släckt. Plötsligt en kväll under akten tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en dildo.
"Din impotenta fåne!" skrek hon år honom. "Hur kan du kunnat ljuga för mig i alla dessa år?"
Mannen ser henne i ögonen och säger lugnt: "Jag förklarar leksaken, du förklarar barnen..."
En kille stod i hotellreceptionen när hans mobil ringde. Hastigt drog han upp den ur fickan och råkade armbåga tjejen bakom sig. Då sa han: "Om ditt hjärta är lika mjukt som ditt bröst så vet jag att du förlåter mig."
Tjejen svarade: "Om din snopp är lika hård som din armbåge så bor jag i rum 107."
En äldre man kommer in i biktbåset och säger till prästen:
"jag är 83 år och har varit gift i snart 60 år. Igår var jag otrogen för första gången. Och det var med två storbystade artonåriga blondiner som jag fick göra vad jag ville med."
"Jaha, när var du och biktade dig senast?"
"Det här är första gången, jag är jude."
"Men varför berättar du det här för mig då?"
"Det här berättar jag för alla!"
En lärarinna frågade sin nye elev vad han hette.
"Mohammed Ben Ahmed." svarade den lille.
"Nu är vi i Sverige, här finns det inga Mohammed. Från och med nu kommer du heta Anders Karlsson." sa lärarinnan.
Väl hemma mötte pojken sin mamma. "Var har du varit, Mohammed?", sa hans mamma till honom under sin slöja.
"Jag heter inte Mohammed längre" sa den lille, "Jag heter Anders Karlsson för nu är jag i Sverige." Mamman blev arg och gav honom en örfil och skrek på sin man. När han fått situationen förklarad för sig gav han också sonen en örfil.
Dagen därpå, när den lille kom tillbaka till skolan, kunde lärarinnan konstatera att han hade märken på kinderna.
"Vad har hänt Anders?" frågade hon.
"Jo, det tog inte mer än två timmer efter det att jag blivit svensk förrän jag blev attackerad av två araber!"
Två män går omkring på ett varuhus när dom plötsligt krockar med sina kundvagnar. Den ene säger:
"Ursäkta krocken, men jag letar efter min fru och såg inte dig."
"Jaså, vilken sammanträffande", svarade den andre, "Jag letar också efter min fru."
"Jaha, jag kanske kan hjälpa dig, hur ser din fru ut?"
"Hon är lång och har långa slanka ben, mörkt långt hår, härliga bröst och en fast fin rumpa. Hur ser din fru ut?"
"Äh, skit i henne, vi letar efter din!"
Sådär, låt skämten flöda!
Lägger till era bra skämt här under!
#3 Det var en byggnadsarbetare på 3: e våningen i en ofullbordad byggnad. Han behövde en hammare, så han försökte ringa sina kolleger på marken för att få dem att hämta den till honom, men killen på marken kunde inte höra ett ord han sa. Så han försökte kommunicera med teckenspråk så killen på marken kunde förstå honom.
Först pekade han på ett av hans ögon (som betyder "jag") sedan pekade på sitt knä (som betyder "behöver "), och rörde handen fram och tillbaka som rörelsen av en hammare.
Killen på marken började nickade som om han förstod och gjorde en gest med handen som om han runkar.
Killen på 3: e våningen blev förbannad och sprang ner till marken och började skrika åt den här killen, "Jävla idiot, jag försökte berätta för dig att jag behövde en hammare."
Den andra killen svarade: "Jag vet, jag försökte berätta för er att jag kommer snart."