4
Så vad hände med oss alla?
Postat av Fishy75 den 28 Januari 2018, 19:22
23 kommentarer · 1 311 träffar
Alla växer upp en dag och blir vuxna och får ta ansvar, även vi hemska dåtidens 12/13/14 åringar som bara satt hemma och spela cs och skrek i miccen hela dagarna. Tiderna flyger förbi och cs 1.6 är väl i dagens läge inget man spelar längre, eller knappt har tid med alls för den delen om man har otur. Det känns som att tiderna när noobs flockade sig till fragbite och skrev trolltrådar är borta och kommer nog aldrig komma tillbaka igen. Men fortfarande finns en del av oss kvar här, även såna som är "nya" som mig som regga sig runt 2009/2010 och folk ännu längre tillbaks skriver och gör fortfarande trådar.
Så då är väl frågan, vad hände för dig i livet och hur gick det för dig? Jobbar du? Studerar du? Sket du i allt och försökte skapa en cs karriär? Flyttade du utomlands och började om på nytt?
Personligen när jag reggade mig här var jag precis fyllda 14 år, oansvarig och helt efterbliven, det är inget jag skäms för att säga. Men det var väl vi alla en gång i tiden. Idag jobbar jag, och kommer göra det ett tag framöver, har en bra ekonomi men bor fortfarande hemma för att spara lite extra cash för att använda i framtiden. Är idag 21 och fyller 22 i Oktober.
Så helt enkelt, hur gick det för DIG? :)
Så då är väl frågan, vad hände för dig i livet och hur gick det för dig? Jobbar du? Studerar du? Sket du i allt och försökte skapa en cs karriär? Flyttade du utomlands och började om på nytt?
Personligen när jag reggade mig här var jag precis fyllda 14 år, oansvarig och helt efterbliven, det är inget jag skäms för att säga. Men det var väl vi alla en gång i tiden. Idag jobbar jag, och kommer göra det ett tag framöver, har en bra ekonomi men bor fortfarande hemma för att spara lite extra cash för att använda i framtiden. Är idag 21 och fyller 22 i Oktober.
Så helt enkelt, hur gick det för DIG? :)