Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Trimmad moped

Postat av davvetheking den 25 Mars 2016, 19:22
61 kommentarer · 12 028 träffar
Hej! Jag ska snart gå min kurs för 30 moped. Och jag har bestämt mig för att köra trimmat. Jag vill ha hjälp med en sak bara. Hur ska jag göra för att få så lite uppmärksamhet som möjligt av polisen? Liksom, det låter ju när en moppe är trimmad. Men hur ska man göra för att inte göra det obvious att den är trimmad, så man kanske slipper bli stannad av dem. Ja, man ska köra lugnt i trafiken men finns det något mer man kan göra? Och hur ser civilpolisbilar ut? Ja, om vanliga bilar antagligen, men sticker de ut på nåt sätt? Liksom kanske några extralampor eller liknande, så jag iallafall kan veta om det är en civilpolis som jag nyss åkte förbi eller inte. Finns det liksom något med deras bilar som visar att de är civilare. Och har hört att böterna för trimmad moppe är indraget lämp i 4 mån, eller 6, jag kommer inte ihåg. Och böter på 900-1200 kronor. Men spelar det någon roll hur mycket trimm man har eller är det bara själva trimmningen som räknas, kan man få mer böter ju mer trimm man har? Kortfattat. Tips på hur man ska göra för att sticka ut så lite som möjligt med sin trimmade moped, och lite om hur det kan gå med böter.

Tack i förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..