Vad är snittåldern på användare här jag skulle gissa på 15-21? Hur många av er är över 18? Och hur länge har ni varit reggade här på fb? Bara intressant att veta.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
verkar som att fragbite blivit dåliga på att locka nya medlemmar, känns verkligen nu för tiden att alla är 18+, var verkligen inte så när jag var yngre
#106#120
Jag är 17 och reggade mig i år. Har kollat runt på forumet sedan 2012 typ men har inte gjort ett konto förens nu! Tycker folk här är sköna trots att jag inte är en CS-fantast.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Är sällan här. Var ett tag sedan jag kommenterade på en tråd. Var mer när jag var yngre =)
verkar som att fragbite blivit dåliga på att locka nya medlemmar, känns verkligen nu för tiden att alla är 18+, var verkligen inte så när jag var yngre
ont: 21, reggad sen 2008
Jag är 17 och reggade mig i år. Har kollat runt på forumet sedan 2012 typ men har inte gjort ett konto förens nu! Tycker folk här är sköna trots att jag inte är en CS-fantast.