Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Säga upp 12 månaders gymkort i Norge. HJÄLP!

Postat av Firreboi den 6 Maj 2015, 14:47
9 kommentarer · 849 träffar
Hej!

Under mars månad så fick jag för mig att börja gymma och nappade på ett erbjudande som en kille presenterade i en facebookgrupp. Man fick två månader gratis och sedan uppfattade jag det som att man kunde säga upp det om man skulle flytta ifrån Norge. Killen skrev "Om det är så att du sticker hem över sommaren så kan du säga upp/frysa medlemskapet och det tolkade jag som att man kunde sluta när som helst. Nu i efterhand så insåg jag att jag signat upp mig på 12 månader utan att kollat igenom vad som avtalats.

Flyttar hem om 2 veckor och har fått min första faktura. Min fråga till er är om det är värt att vara ärlig och säga att man missuppfattat allt (har kvar konversationen), eller att dra en rålögn och säga att min mobil/facebook varit stulen där jag signade upp mig.

Har en sån jävla ångest över det här. Vad gör man? För övrigt så är det en månadskostnad på 499 NOK.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..