4
FISKETRÅDEN 2015! (Officiell)
Postat av JustinBieber den 22 Mars 2015, 20:51
55 kommentarer · 1 520 träffar
Tjeeena! helvet* vad illa av mig men har haft lite annat för mig i ca 3 månader hehe!
Så nu kör vi, skriv era sjukaste historier, fiskeresor, stora fångster osv... u name it...
själv har jag bara lirat hockey så har inte hunnit fiska men väntar samtidigt på att isen ska släppa lite till.
har ni varit ute i år? vart fick ni dom? djupt/grunt? grader i vattnet? fritt från is?
kommer komma med edit när jag fiskat lite hehe ;-)
hörs!!
Så nu kör vi, skriv era sjukaste historier, fiskeresor, stora fångster osv... u name it...
själv har jag bara lirat hockey så har inte hunnit fiska men väntar samtidigt på att isen ska släppa lite till.
har ni varit ute i år? vart fick ni dom? djupt/grunt? grader i vattnet? fritt från is?
kommer komma med edit när jag fiskat lite hehe ;-)
hörs!!
Uppdatering skriven 14 September 2015, 00:08
Wazzup, shit alltså, fisket i år har inte vart det bästa, nån enstaka gädda hit å dit runt 90+ men inget monster ännu, har sjukt mycket hockey i höst så det blir nog knapert med fiske alltså... Men det är smällar man får ta, mot våren 2016 så är man ju ganska fri så då blir det nog ett par pass. Ska ut på onsdag så kommer med Edit efter det!!
Skitfiske // J B
Skitfiske // J B
Uppdatering skriven 14 September 2015, 00:12
Oj hehe, glömde säga att jag fått hyfsat med fiske både abborre å gädda, har även varit med och fiskat med killen som tog 10,9 kilos gösen i Mälaren i somras. Far min å han känner varandra så vi har varit ute med han å fiskat efter gös ;-) glömde säga att jag lyckades putsa till abborre-pb't, ligger på 1kg just nu :-)
Skitfiske // J B
Skitfiske // J B