Hejsan, är 20år, tänkte åka Viking Cinderella kryssning.
Är dom hårda med att kolla ålder/leg när man går ombord på båten?
(Tänkte åka kryssning en torsdag 23h)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
För att bli bra på Starcraft krävs det att man inte tar hårt på sina förluster, i CS kan det bara vara taggande för att man verkligen inte vill förlora. Men i Starcraft tycker jag att det är annat.
Själv så tänker jag varför jag förlorar när det händer, vet jag inte varför kollar jag replay. Och ifall jag vet varför jag förlorar finns det ingen som helst anledning att bli arg! :)
Till exempel, får du cloaked banshees på dig tidigt utan att ha kunnat scouta det, se inte motståndaren som en feg jävla idiot utan se det som det är, han använde en taktik som fungerade jävligt bra mot dig.
Nu har jag inte spelat SC2 sedan tidiga betan, men förlorar du så du tappar i rank ska du ju inte ligga på den ranken till att börja med. Du kommer ju ändå utvecklas hela tiden när du möter spelare som är precis som dig eller snäppet bättre och till slut lär du ju klättra upp och lägga dig stadigt på en ny nivå.
Det du kan göra är att antingen kolla dina replays och kolla vad du gjorde fel, scoutade du för lite? Använde du fel unit composition? Osv, om du nu inte orkar kolla replays så försök tänka på vad som gick fel när du förlora iaf. = du förlorar inte mot det nästa gång=du blir ej sur x)
Haha jag känner samma, fast bara när jag kommer långt up i min liga för då spelar förlusterna roll. Blir också att jag får typ 70% win ett tag, sen vänder allt dirr och jag blir helt värdelös
#0 Är exakt likadan som dig.. Har någon sorts fobi för att spela 1v1 i laddern, samma sak med att jag har riktigt sug när jag inte är vid datorn, sen bara blir det att man kollar streams eller liknande för man tänker att man kan lära sig något därifrån.
Det som förlorar gamet åt dig är inte du, utan det är strategin du valde.
Du är inte din strategi. Du valde helt enkelt en dålig strategi, så ta inte förlusten personligt utan välj bara en bättre strategi nästa gång! :)
Kom tillbaks efter du tappar spelsug efter vinster :(
ONT: Ladder Anxiety försvinner om du bara fortsätter spela och inser att du hör hemma i den liga du är samt att det är TRÄNING så att det spelar ingen roll om du vinner/förlorar.
Kanske ska ta ett snack med en kompis, köra 1v1 mot honom som varje ras, så får han säga vilken ras jag hanterar bäst, sen förhoppningsvist kan han ge mig lite tips! :D
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
För att bli bra på Starcraft krävs det att man inte tar hårt på sina förluster, i CS kan det bara vara taggande för att man verkligen inte vill förlora. Men i Starcraft tycker jag att det är annat.
Själv så tänker jag varför jag förlorar när det händer, vet jag inte varför kollar jag replay. Och ifall jag vet varför jag förlorar finns det ingen som helst anledning att bli arg! :)
Till exempel, får du cloaked banshees på dig tidigt utan att ha kunnat scouta det, se inte motståndaren som en feg jävla idiot utan se det som det är, han använde en taktik som fungerade jävligt bra mot dig.
/spekulativt
Det som förlorar gamet åt dig är inte du, utan det är strategin du valde.
Du är inte din strategi. Du valde helt enkelt en dålig strategi, så ta inte förlusten personligt utan välj bara en bättre strategi nästa gång! :)
BTW NYSS PROMOTE TILL DIAMOND ;DHEHEHEHEHE
ONT: Ladder Anxiety försvinner om du bara fortsätter spela och inser att du hör hemma i den liga du är samt att det är TRÄNING så att det spelar ingen roll om du vinner/förlorar.