On/off knapp funkar inte, hjälp!
Hej allesammans. Idag när jag skulle starta min dator så funkade det inte att trycka på On/off knappen som det alltid har gjort. Jag hade datorn på strömsparsläge om det nu spelar någon roll, jag får verkligen inte igång den! Har även skruvat isär locket som sitter för och har tryckt på den lilla knappen som ska få datorn att starta men utan resultat. Är nere på livets botten just nu, vad ska jag göra? Hur kan det bara sluta fungera såhär plötsligt efter en natt? Datorn är inte så gammal alls heller så..
Några av er som har förslag vad jag ska ta mig till? Lämna in på lagning eller annat? Rekommenderar ni något ställe kring Borås/Göteborg där det går fort och bra isånnafall?
Jätte tacksam för svar! / Sebastian.
Föresten någon som vet om man kan resetta sin skill points någonstans?
var isåfall?
Spelar du?
Jag kommer inte in, står "Unable to complete operation." Antar att det är bara o försöka, men blir less, har varit lika i 30min nu. :P
#107 Har du testat startat om spelet? Ibland så funkar det :)
Flera gånger, samma error varje gång. Blir gråtfärdig, speciellt när man är lite påverkad. :D
Bara till att kämpa på, så kommer man in tillslut :)
Fighting like a champ! =D
Skrivet med min Android-mobil
http://www.twitch.tv/dullabo kolla ni, säg till om ni vill se nån annan klass, strukturerad pvp eller vad fan som helst. ingen som kollar ändå så what eva
Otroligt bra, kul och nytänkande spel.