Förbjudet att kritisera religioner?
Är det förbjudet att kritisera religioner? Läste denna artikel
http://nyheter24.se/debatt/782486-nar-blev-det-forbjudet-att-kritisera-en-religion-med-foraldrade-ideal
Kommentera gärna vad du tycker. Ska man få kritisera religioner eller är det för privat?
Citerar "För att nämna en aktuell händelse, twittrade Marcus Birro om att religionen islam på ett eller annat sätt är en del av majoriteten av all världens terrorism."
Hämtat från http://nyheter24.se/debatt/782486-nar-blev-det-forbjudet-att-kritisera-en-religion-med-foraldrade-ideal 2014-11-14
Finns terrorism i Saudiarabien så USA och UK kan aldrig gå in där och vinna utan att terrorister ska bomba sig själva med oskyldiga människor både inhemska som amerikanska och engelska soldater.
Man får håna om man är kritiserad av långt ifrån personer som försöker hämnas mig av något jag förstår. Mina röster kommer från Finland enligt min senaste uppfattning och dom försöker bara hämnas min senaste tillvaro.
Anledningen till varför Turkiet fungerar bra är för att det är sekulärt och väldigt likt väst med bra rättigheter och demokrati. Även om Erdogan rör till det lite just nu.
Saudiarabien är allierade med USA så varför skulle man gå in där?
Do you even read?
För i valet för bara två månader sedan fick vänsterpartiet enbart 5,72% av rösterna och Sveriges kommunistiska parti stannade på blygsamma 0,01%.
Så absolut, det verkar som att Sverige är extremt vänster...
Ska frälsaren Jesus hjälpa oss till nästa gång? Vad tycker ni?
Vi får leva igen enligt jag.
Bara andra gången nästa gång vi lever.
Turkiet sköter sig största staden i Europa i Istanbul. Pakistan sköter sig. Saudiarabien sköter sig även om det finns tusentals terrorister men de hittar inte på typ Irak samma gäller Iran. Tills kriget hamnar där. Plus Mali och Somalia. Nordic Battle Group på gång nästa år i Afrika.
Enligt Islam lever vi nära 1400-talet men det är 2000-tal i kristendomen + buddism + hinduism + för judarna. Islam kritiserar oss för vi har andra lagar.
Tycker man ska få kritisera all religion.
Hatar varken naze och negro och är inte emot kommunist så länge dom behandlar mig väl på nära avstånd. Ingen kommunist är emot mig på nära avstånd.
Negro kommer sällan nära mig. Är finne ligister och rasism plus en naze som jag känner senaste fem år. Båda uppskattar hårdrock. Negro musik som reggae, rap och blues är sämre.
#Terrorist_attacks" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_battles_and_other_violent_events_by_death_toll#Terrorist_attacks
Kopiera länken, något fel på fragbite.
OnT: Självklart ska man få kritisera islam. Att många västerlänningar går runt och tror att man är 'islamofob' för att man gör det, medan de själva kritiserar kristendom utan att bli 'kristofober' spelar ingen större roll.
Där kom sanningen fram om mina röster. Dom vill jag ska har däng av finne ligister för att jag lyssnar på hårdrock. Men dom har alltid fel mina röster inhemska som utlänningar eller en av dem 2 st.
Kom aldrig på mina röster eftersom jag inte ser dom på nära avstånd. Bara långt ifrån personer som kan långt ifrån enligt dem. Dom rår aldrig på mig på fightas långt ifrån. Exakt den jag menar.
http://www.youtube.com/watch?v=yydlX7c8HbY
Rammstein - Amerika
Humor. *tårögd*. :D :D :D
Hårdrocks humor!!!!
Can blame my voises back if they try to do question far away.
(Kan anklaga tillbaka mina röster om dom börjar fråga mig igen).
Händer även om jag inte vet deras intentitet exakt vilken person det är långt ifrån. Tycker dom använder en serbisk röst så jag har anklaggat en blatte i Facebook. Stupid mother fuckers.
Tänker inte har däng av finne ligister.
Det går inte slåss mot mobbare när dom mobbar sina offer.
Nästa gång vi lever vill jag sticka ifrån dumme Scekic polare igen och njuta av alkohol igen. Slipper bli mobbad i skolan.
Är inte som Scekic kompisar som är tuffa mot naze. Finne ligister som gärna fightas mot naze när dom vet.
Njuter av alkohol denna gången med.
Min nya leg är delikatt. Acceptans om dom vill se leg i bolaget.
5 år kvar av mitt leg.
TV-kändis? Bara menthol cigge.
Islam kan kritisera sånna.
Islam heter samma som terror milisar islamister.
Är vardagslivet som är delad etta. När man lever lyxigt med 1000 eller 1100 euro i månaden i sosse samhället i min stad.
Musik gäller det Metallica nuförtiden efter några dagar mellanrum utan hårdrock. Var denna dagen jag fick upp min tro om nystart.
Mina röster är cp inne i enda hjärncellen dom har. Inte säkert dom lever på och prata långt ifrån. God eller Gud kan sända dom till helvetet träffa Satan när han pratar med monster röst. Läskigare än Satan of darkness som bara vill råkas med Lucifer.