Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjukt trött jämt

Postat av lolsigge den 23 Juni 2014, 22:06
17 kommentarer · 1 143 träffar
Är nästan alltid trött å varit det de 2 senaste åren kanske under vecko dagarna orkar jag knappt göra något. Går upp klockan 6 och drar mig till jobbet, jobbar fram till 16 och åker hem efter 1 timme vid datorn så är jag så trött att jag orkar knappt hålla ögonen öppna det blir sängen direkt och sover oftast ända till 6 på morgonen när klockan ringer och jag är helt död på morron ändå.
Det är ändå 12 timmar jag sover varje vardags natt. Jag orkar inte gå hem och sitta och spela in på sena nätterna som förr. tar oftast å lägger mig och sover på lunchen på jobbet också
fast på fredagar brukar jag ta en timmes sömn sen dra in till stan och kör en helg party och är ute och festar till 4-6 på morgonen.
Är det bara jag som har så hära? är det något fel på mig eller har någon annan här samma problem efter skolan/jobbet? Att ni inte orkar träffa vänner i veckorna och orkar inte spela eller ja alltså inte orkar göra någonting helt enkelt

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..