Betala med paypal utan paypalkonto?
Tjenahej fragbite.
Jag försöker köpa en fet film, på sidan står det "click the button below to pay with paypal or credit card", men när jag trycker på knappen så kommer jag bara till en sida som säger "skapa ett paypal konto och betala med ditt betalkort". För en tid sedan när jag köpte var detta inget man behövde göra, man kunde bara fylla i sina kortuppgifter och betala direkt. Nån som vet om det fortfarande går, och hur man isåfall gör?
Tack på förhand.
har köpt hans tidigare filmer utan problem, då har jag inte behövt registrera mig på paypal, bara fyllt i o betalat direkt.
jag har för mig att man måste verifiera sitt kort och skit, som kan ta upp till 3 dagar eller något? Det var jag tvungen att göra sist jag använde ett paypalkonto. tycker att paypal är krångligt som fan, men det kanske bara är jag som är retard..
#5: en jongleringsfilm :)))
Du behöver inte bli verifierad
"Är det ett måste att bli verifierad?
Nej, men vi rekommenderar alla kontoinnehavare att bli verifierade så snart som möjligt. Verifieringsprocessen tar lite tid. Om du väntar tills det är absolut nödvändigt eller bråttom för dig att bli verifierad så finns det risk att du inte kan köpa eller sälja med PayPal av att du kommer upp till sändnings- eller mottagningsgränsen för PayPal-kontot."
#9 nä, varför skulle jag?
"Betala med paypal-konto" och "Betala med kreditkort"