Tjena!
Är så att jag åker till ayia napa på fredag och hade tänkt fråga om ni hade lite tips på barer eller andra roliga grejer som är obligatoriskt när man är där!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#9 Kan det inte vara så att du har svårt att inse att det är du som är dålig, inte de andra? Om du kunde spela så skulle du inte ha problem att ta dig ur 1500. Du är antagligen skitdålig. Ja. Ja. Ja.Jajrr
Ibland så ska de envisa bruna/orangea gå mid även om man redan har sagt att man ska gå mid...
Igår så pickade jag ws och skriver att jag ska gå mid, ändå så pickar en dude fayde. Det slutar med att båda går mid, även andra laget skickar 2 mid pga blå inte vill låta dw gå mid.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Någon som faktiskt vill spela här eller? eller alla ska vara coola och skryta om mmr?
50% wins, svår matte va?
Letar fortfarande efter någon som vill lira några games!
Jag lirade nyss tdl och hade 812xpm och 486gpm så jag kan ju inte vara så värdelös, fattar dock inte hur jag ska komma upp...
och inga p12or va..
Ibland så ska de envisa bruna/orangea gå mid även om man redan har sagt att man ska gå mid...
Igår så pickade jag ws och skriver att jag ska gå mid, ändå så pickar en dude fayde. Det slutar med att båda går mid, även andra laget skickar 2 mid pga blå inte vill låta dw gå mid.
Efter 5 minuter så är 8 pers i mid :S
vilket liv man har.
Fast när man kollar efter så har det ju gått en hel vecka!
kan gå med på att spela fler om du ska få rewarden också
Har skype om någon vill snacka ;)
Skrivet med min Android-mobil