Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trådar tas bort av någon ..

Postat av Låst Konto 49333 den 17 Mars 2014, 12:57
1 kommentarer · 615 träffar
Hej!

Många trådar här på forumet verkar tas bort av någon inkompetent moderator som bara gör det för att jävlas och tror han är duktig.

Igår skapade jag en tråd med en fråga samt förslag till FB där jag frågade vilka som var poliser på detta forum, detta har funnits förr och folk tyckte det va dåligt att inte heller redaktionen finns med i någon lista som förr.

Tråden togs nu bort av säkerligen Sonkan eller någon annan som jävlas.

VARFÖR I HELVETE TAR NI BORT DESSA TRÅDAR ISTÄLLET FÖR ATT SVARA PÅ FRÅGORNA? :S
Man får inget svar när man PMAR någon av de 2 mods ja vet finns här alls p0ntus ignorerar en så hur fan ska man få svar angående sajten om ni raderar trådfan hela tiden?! :S

Då är den stora frågan hur fan kan sonkans tråd "stora skitsnacktråden" finnas kvar då? Får han bryta mot forumets regler för att han är huvudmod? Det är ju verkligen en bra förebild .. Hade någon annan medlem skapat den tråden hade vi alla fått fetban av sonkan som bannar för allt..

JAg är så jävla less på detta beteende!

FÖRKLARA ER FÖRFAN VARFÖR TA BORT TRÅDAR ISTÄLLET FÖR ATT SVARA!?
Uppdatering skriven 17 Mars 2014, 13:02
Snabb som attan är någon admin med att låsa denna tråd.. Som om att den bröt mot en jävla regel! PINSAMT VEM FAN E DE SOM JÄVLAS VISA DIG!?

"Möjligheten att kommentera det här objektet har låsts för samtliga användare."
Uppdatering skriven 17 Mars 2014, 13:03
Snabb som attan är någon admin med att låsa denna tråd.. Som om att den bröt mot en jävla regel! PINSAMT VEM FAN E DE SOM JÄVLAS VISA DIG!?

"Möjligheten att kommentera det här objektet har låsts för samtliga användare."
Uppdatering skriven 17 Mars 2014, 13:10
#1 Eftersom du omöjlighetgör det för mig att fortsätta att diskutera med dig angående detta framför andra som också förmodligen vill vara med om det skriver jag här.

Din tråd, hur mycket diskusionsunderlag har den? MIn tråd är under forumfliken fragbite. Igår skapade jag en tråd med ett förslag till fragbite under fliken Fragbite>förslag och där ville jag ha en lista på alla som arbetade med fragbite så man kunde kontakta er lättare.. Tråden togs bort hur kan ett förslag tas bort är frågan?

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..