Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Starta eget, behöver TIPS!

Postat av minizaffe den 4 Februari 2014, 13:39
0 kommentarer · 266 träffar
Hej!

Jag ska fatta mig kort. En kompis och jag tänkte starta eget. Just nu letar vi efter en lokal. Vi har hittat 3-5 lokaler som ligger framme som förslag. Nu tänker vi kontakta annonsörerna och vi behöver tips på frågor. Vi vill självklart ställa så professionella frågor som möjligt. Vi behöver tips på frågor som ger oss möjlighet att få en titt på dessa lokaler.
Så om det finns någon som har tidigare erfarenhet av detta så behöver jag/vi tips.

Numera vet jag inte genomsnittsåldern ligger på här på fragbite så jag vet inte vad jag ska förvänta mig vad folk skriver, men jag skulle uppskatta om ni var seriösa.

Med tanke på att huvudet står still för tillfället så behöver jag all hjälp jag kan få. Ska till jobbet alldeles strax och när jag kommer hem ikväll så kommer jag läsa och besvara vad ni skrivit. Jag kommer självklart gå in djupare i detalj till de som är seriösa.

Diskussion: Har ni någonsin startat eget? Berätta gärna hur det var, hur det gick och vilken erfarenhet ni fick av det.

Ser fram emot vad ni skrivit!

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar