Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej gravid eller?>;<

Postat av Låst Konto 49333 den 10 Januari 2014, 00:17
33 kommentarer · 1 659 träffar
Hejsan alla!

Va hos en tjej för ett par månader sedan och hade lite myspys som ni vet när man ska "kolla film"..

Träffade denna brud idag igen och vi låg och mös lite som förr till Escape plan denna gång, hon har gått upp liiite i vikt knappt märkbart trodde först det var pga alkohol då hon är en redig festare osvosv.. Men la mitt huvud mot hennes mage och så hör jag lite bubblor fy nasty tänker jag men sedan får jag typ en knuff *poff* känner jag mot den vänstra kinden vart helt till mig och hon flinar lite.
Stirrar då lite konstigt på henne men tänker jaja whatever hon gjorde väl nåt typ tröck ut magen eller dylikt. Lägger mig ner igen och här ett svaagt "gväää" alltså bebis ljud från magfanskapet jag lossas som ingenting.

Nu är det dags för vår härliga sexakt och jag börjar att penetrera med efter 5st in o ut gånger alltså 10 totalt så får jag ett ryck i ballen känns som att något håller mig kvar där inne funderar på om hon kan ha knipit muffen och frågar om hon kan släppa på trycket. Men får ett vad menar du? till svar och säger ja du håller fast ballen i muffen låt mig gå ut. Då säger hon nejnej det är inte jag det är "Oliver" vår lilla pojke som snart ska komma ut ..

WTF tänker jag och drar ut ballen skiiiithårt så får jävligt ont och särar på brudens ben kikar in och så ser jag "Oliver" där inne, en liten rackare som skriker "gväää hjälp mig" Fick inte fram några ord till honom utan ansiktsuttrycket mitt sa nog det mesta såg ut såhär ":|" och får sedan ut mig förihelvete du e ju sjuk i huvudet jävla idiot hur fan ska vi kunna ha sex när en ungjävel bor i muffen på dig?

Drar därifrån och sitter nu här har 12 sms om "hallå svara " vi måste prata" osv samt 7 missade samtal från denna brud men jag mår så sjuukt dåligt och vette fan vad jag ska göra..

Kan brudar luras på detta vis, finns de något trick typ liten robot i muffen man kan köra in och driva? Det va ju bara ett par månader sedan sist hur fan kan ungen va så stort det ska ju vara ett fetis vid detta lag inte en levande oliver!

Vad fan ska jag nu göra? :/
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..