Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flytta hemifrån funderingar!

Postat av B4TM4N den 5 Januari 2014, 17:44
36 kommentarer · 3 431 träffar
Hejsan!

Så sjukt jävla sugen på att flytta hemifrån!

Fyller 20 nu i vår och tänkte ha som mål att jag ska flytta hemifrån detta år, gärna till sommaren.

- Lägenhet har jag redan fixat till 99% då jag har en del kontakter för det så att hitta bostad är inget problem.

- Har bra med ekonomi just nu då jag jobbat några månader här och där på diverse jobb under 2013 och inte legat på mer utgifter än alkohol i princip.

Dock så har jag inget fast jobb atm, så det är där det hela faller lite grann :)

Hur/när flyttade ni hemifrån? Hade ni bra ekonomi? fast jobb? vunnit på lotto?

Då jag aldrig flyttat hemifrån så har jag inte direkt koll på hur mkt det kostar att bo ensam.
Så vad blir utgifterna per månad UNGEFÄR? räkningar försäkringar osv osv .

Kommer såklart försöka hitta jobb så snabbt jag kan men skulle det vara möjligt att kunna flytta hemifrån utan jobb?
Vad skulle ni ense vara minimum budgeten att ha för att flytta hemifrån utan jobb? Förutsatt att jag får jobb till sommaren?

Antar att det bästa är att vänta med så jag vet att jag har jobb innan men endå! :)
Hur såg eran situation ut när ni flyttade hemifrån? :)

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..