Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Min dag på badhuset

Postat av Eroticleif den 5 December 2013, 20:23
24 kommentarer · 1 487 träffar
Min dag på badhuset - av Brasse Kantarell 18år.
Hej allesammans , jag har skrivit en liten berättelse som jag hemskt gärna skulle vilja dela med mig av till er!

Det hela började med att jag och mina goda vänner viktor ,jonathan och svante för första gången någonsin besöker luleås i särklass finaste badhus på pontus anläggningen som ligger till vänster i max korsningen.
De var säsongens första dopp och mycket stod på spel , jag hade redan sen innan målet inställt på det mest prestigefyllda simborgarmärket nämligen "baddaren blå" , för er okunniga kan jag meddela att för att lägga vantarna på baddare blå så krävs de
Märkestagaren skall doppa huvudet under vattnet fem gånger.
märkestagaren skall andas in , hålla andan och blåsa ut under vattnet.
Märkestagaren skall glida i vattnet 5 sekunder med framsträckta raka armar.
Förväntningarna i omklädningsrummet var höga och vi utbytte peppande ord för att öka våra chanser att lyckas.
Jag tog stolt på mig mina nya skräddarsydda badbyxor som mormor Gunborg hade gjort på min 18-års dag , "vilka fula brallor" hörde jag gängets bråkstake Viktor ropa.. ytterst opassande av han tycker jag men som alla andra i gänget vågade jag inte säga de åt honom så jag låtsades bara skratta..Viktor som förutom gängets bråkstake är störst och farligast var 19 år och ett muskelpaket utan dess like.. Efter den dramatiska händelsen så slog jag och mina kamrater följe och begav oss mot dom allmänna duscharna där vi förberedde oss för dagens prövning! När vi kommer in till poolen så börjar grabbarna direkt och försöka impa på brudarna som finns på plats " sisten i är ett kloakmonster " hör jag Jonathan ropa från andra sidan , Milda makrill tänker jag när jonathan akrobatiskt hoppar ner i den klarblåa bassängen, jag hade aldrig sett något liknande! Själv tar jag stegen ner i bassängen för säkerhetetskull , man vill ju inte halka. Nere i bassängen finns ett 15 tal äldre damer .Det var med stor försöktighet jag iaktog dom kvinnliga kropparna. Jag hade aldrig sett så mycket naken hud på ett och samma ställe i hela mitt liv , de var en märklig känsla. De pirra till i magen och jag kände sakta hur jag började rodna. Typiskt tänkte jag å försökte tänka på farbror göte som solar topless.. "nu är de dags för prövningen " hör jag badvakten Pierre ropa ! Äntligen dags tänker jag och gör mig redo för del 1 som är att stoppa huvudet under vattnet 3 gånger , de här blir enkelt flinar jag till och viskar till svante "busenkelt" svarar han.. på era platser... färdiga.. GÅ! utbrister pierre och vi är igång , jag doppar huvudet en , två TRE gånger , men på den fjärde drabbas jag av panik och får en kallsup , som en livlös sten sjunker jag mot botten ... fem minuter senare vaknar jag upp i famnen på en äldre kvinna som hade slående likhet med min gamle lärare Olga Krzywousty från medelstadiet, hon utstrålar värme och hade ett leende som kunde smälta antarktis , jag lägger huvudet mot hennes bröst och blundar.. jag var i säkerhet.
Slut! denna historia är alltså baserad på en sann händelse och jag skulle uppskatta all kritik jag kan få! om ni gillar den så var inte rädd att dela med er till era nära och kära ! på återsende!

För att starta en diskussion , har något liknade hänt er?

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar