Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har min fader rätt?

Postat av JagHatarAntiVitPersoner den 17 November 2013, 11:53
131 kommentarer · 2 370 träffar
Hejsan fragbite, Igår så var det bara jag, Pappa och min låtsaslillasyster hemma.

Iochmed detta så gör pappa ingen mat (P.g.a ren lathet) Och ber mig åka och köpa pizza vilket jag kan ställa upp och göra, För pizza är ju faktist rätt gött ibland!

Inne på pizzerian så tappas halva MIN pizza och den halva ligger kvar i kartongen, De säger att jag får den halvan som är ren och fri från bakterier som kompensation + en ny pizza.

Åker hem med mina 4 kartonger med pizza och vi äter i frid och fröjd.
Pappa äter inte fullt upp sin kebabpizza, Så han ställer in resterande av sin pizza i kylen. Jag äter upp hela min och ställer min extra halva i kylen för senare bruk.

Jag går sedan ner på söndag vid 04:00 och tänkte käka lite nattamat och ser att de lagt alla pizzor i en kartong, Plockar ut lite av varje (Vesuvio <- Min pizza och 2 kebabpizza slica <— pappas) och värmer och käkar upp.

Nu när jag gick ner för 10 minuter sedan för att rosta bröd till frukost så frågar pappa med en otrevlig ton

Är det du som käkat upp min pizza eller?
Jag - Jo jag 2 pizza slicar av din för ni la allting i en och samma kartong, Så varför inte?
Han - Faktist jag som betalat pizzorna, Är trött på att du snor mina saker utan att fråga
Jag - Vad mer förutom din jävla pizza 2 slicar har jag snott då?
Jag - Förresten skit i det, Ja du har betalat pizzan för att du inte orkade ställa dig och göra mat som varje gång frugan åker iväg nånstans, Men det var jag som åkte och köpte de så varför gnäller du över en sån skitsak?
Han - Ja jag tänker ju inte betala nån mer pizza för dig iallafall snorunge

Så vem har gjort rätt? Överdriver min pappa hela detta scenariot eller är det jag som betett mig otroligt illa åt?

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..