Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Exorcism?

Postat av AliceInVideoland den 10 November 2013, 22:34
12 kommentarer · 926 träffar
Go'kväll Fragbite!

Nu kommer jag med en ganska ovanlig tråd men som rubriken säger så handlar det om exorcism.
Min fråga till alla er är...tror ni på det? Att det finns andar eller demoner som tar över människans kropp?

Jag, själv tror på det faktiskt. Då jag har en kompis, vars stora syster är besatt just med en demon. Hur vet jag att det är en demon? Jag har själv fått höra henne/honom snacka ett språk som är omöjligt att förstå. Många demoner (har jag för mig) snackar hebreiska. Men inte denna demon. Om ni har läst hit så undrar ni säkert...hur vet du att demonen snackar.
Jag har själv bevittnat med mina ögon och öron hur det går till. Det finns vissa meningar i Koranen som INGEN demon kan höra eller vill höra...en vers som jag tyvär inte kan skriva. När denna vers går så blir demonen aggressiv och börjar ta över personen. Då går snacket igång. Vi har träffat många Imamer som har försökt att driva ut denna demon men misslyckats. Vad som händer är ju att personen blir mycket mycket starkare...och ofta vill ge sig på Imamen som läser.
Jag avrundar det här...en sak till. Ni har säkert märkt att jag ofta skriver "vi"...anledningen till det är för att våra familjer är bra vänner och vi har varit med om en hel del.
Tillbaka till frågan alltså...tror ni på det/sånt eller är det bara rent CRAP så att säga?

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..