Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försvunna pengar

Postat av RSKO den 9 November 2013, 00:05
8 kommentarer · 743 träffar
Tja! Sålde lite grejer på ebay och fick in massor av stålar. IDag kollade jag upp mitt bankkonto och märkte att 355kr har reserverats till ebay

detta meddelande fick jag från dom för ett par dagar sen

***This is an automatically generated email. Please do not reply.***

Invoice Number: ***************************

Hello ***********

Your eBay invoice for the period from October 1, 2013 through October 31, 2013 is now available to view online.

Amount Due: C$55.53

You have set up automatic payments using a credit card. Your invoice amount will be charged to your credit card automatically between November 8, 2013 and November 10, 2013. The amount deducted may vary based on recent payments or credits.

To view your invoice:
1. Go to http://www.ebay.ca and click "My eBay" at the top of most eBay pages. You will need to sign in.
2. Click the "Seller Account" link under the "Account" Tab at the top of the page.
3. Select the invoice you wish to view from the drop down menu located in the Invoices box on the right side of the page.

Vad fan menar dom med detta?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..