1
Solvent abuse can kill instantly
Postat av Raoul Duke den 7 November 2013, 22:49
9 kommentarer · 10 875 träffar
Hallaå gubbar. Vissa av er känner säkert igen texten^, många gör de nog inte. Men en sak som är säker är att jag kan inte vara den enda som har tankar och funderingar om denna gåtfulla text. Efter att ha sett det på raklödderflaskan varje dag i 10 år känner jag att det är dags för svar.
För det första, vad betyder ens "solvent abuse"? Om det används på fel sätt, antar jag. Men vad räknas som solvent abuse då? Solvent abuse kan väl för fan vara att man drämmer till nån jävel i bakhuvudet med raklödderflaskan så man dör på på fläcken. Men det känns inte rimligt. Eller kanske att man käkar upp raklöddret och andas in alla ångor. Men varför skulle man göra det? För i helvete fragbite.. Jag blir inte klok.
Och hur snabbt menar dom att man dör av det? På 1 sekund? Eller 2 minuter?
Det brukar stå på diverse burkar och flaskor. T.ex. dedoranter, sprayfärg, och raklödder.
Mvh Raoul.
För det första, vad betyder ens "solvent abuse"? Om det används på fel sätt, antar jag. Men vad räknas som solvent abuse då? Solvent abuse kan väl för fan vara att man drämmer till nån jävel i bakhuvudet med raklödderflaskan så man dör på på fläcken. Men det känns inte rimligt. Eller kanske att man käkar upp raklöddret och andas in alla ångor. Men varför skulle man göra det? För i helvete fragbite.. Jag blir inte klok.
Och hur snabbt menar dom att man dör av det? På 1 sekund? Eller 2 minuter?
Det brukar stå på diverse burkar och flaskor. T.ex. dedoranter, sprayfärg, och raklödder.
Mvh Raoul.