Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Youtube är vrickat

Postat av oliverrevilo10 den 7 November 2013, 20:27
9 kommentarer · 561 träffar
Någon mer än mig som youtube gjort någon uppdatering som den spamma att jag ska använa mitt account som mitt riktiga namn? jag kan inte bli av med det och kommer inte åt mitt konto! och nu klickade jag tillslut "använd som Oliver Svensson" istället för mitt nick Oliverrevilo10.

Kommer inte åt kontot alls nu men jag är inne på det kontot som heter Oliver Svensson men kan fan inte komma åt några prenumeranter..

Om någon kan hjälpa vore snällt!

Om inte så kan ni skriva vad ni tycker om att Google dom dumma jävlarna tvingar på en deras pissiga Google+ skit! Fattar dom inte att ingen vill använda det och om någon skulle velat så skulle man gjort det utan att bli tvungen att koppla sitt jävla Youtubekonto till Google+

http://www.ladda-upp.se/bilder/fczvzroepxpxrr detta kommer upp men när jag klickar "OK" så kommer samma skit upp igen men det funkar när jag klickar den andra! känns som Google gör detta med mening

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar