1
Hjälp med iPhone
Postat av lmfao1338 den 18 September 2013, 19:57
0 kommentarer · 119 träffar
Hello fragbite, har problem med min iPhone, eller snarare med mitt Apple ID. Mailadressen som jag har på det Apple ID:t som är kopplat till min iPhone är inaktiverad pga något bullshit, tror det var för att jag loggade in på mailen från för många olika datorer, iaf så blev den spärrad, och jag tänkte whatever jag gör en ny, o flyttade alla mina sociala medier/program osv till den nya mailen.
Men nu har jag glömt bort mitt lösen/det har blivit bytt vet faktiskt inte, och jag har fortfarande min gamla adress på mitt Apple ID, så jag undrar om det är så att jag kan om jag loggar ut från det Apple ID jag har i mobilen nu, logga in på mitt nya som jag skapat med en mail som funkar, och sen kunna använda den som vanligt (förutom att jag måste ladda ner alla appar igen osv)?
Men nu har jag glömt bort mitt lösen/det har blivit bytt vet faktiskt inte, och jag har fortfarande min gamla adress på mitt Apple ID, så jag undrar om det är så att jag kan om jag loggar ut från det Apple ID jag har i mobilen nu, logga in på mitt nya som jag skapat med en mail som funkar, och sen kunna använda den som vanligt (förutom att jag måste ladda ner alla appar igen osv)?