1
Politiskt korrekt eller bara hjärndöd?
Postat av zajkeN af kumla den 19 September 2010, 20:31
30 kommentarer · 131 träffar
polare säger:
*det är såhär
*bara för att vi vill hålla sverige rent
*så är vi rasister
*det betyder inte att vi hatar dom ? :P
*bara att vi inte vill ha dom här
*!
*skilldnad på att hata en folkgrupp/invandrare och på att vilja att dom ska va i samma land
JAG säger:
*haha
*precis :P
*titta här
*Alla uppehållstillstånd som tilldelas nytillkomna utlänningar skall vara tillfälliga. Möjligheten att utfärda permanenta uppehållstillstånd som ett mellansteg mellan temporärt uppehållstillstånd och medborgarskap skall därmed avskaffas. Det tillfälliga uppehållstillståndet gäller för ett år i taget och för kvot- och konventionsflyktingar skall detta förnyas automatiskt så länge situationen i hemlandet är sådan att återvandring inte är möjligt. Personer som saknar svenskt medborgarskap, och som gör sig skyldiga till brott som kan ge fängelse eller upprepade brott av mindre grov art, skall kunna få sitt uppehållstillstånd indraget och utvisas
polare säger:
*dom kan väll skjuta varandra i sitt eget land istället för att komma hit och våldta/mörda oss ? ^o)
JAG säger:
*I de fall där en person med uppehållstillstånd visar sig ha besökt det land han/hon sagt sig vara på flykt ifrån skall uppehållstillståndet förverkas och personen utvisas.
polare säger:
*så jävla rätt
*hoppas dom vinner valet för helvete :P
*så det blir ordning på detta jävla negerlandet
*ut ska dom allihopa
*jävla svartskallar
*ursh
*ja jag är rasse (A)
*skiter i vilket
polare säger:
*vill inte ha nå jävla blattar här som tror dom kan leka med pistoler och grejjer, åk hem och sätt på era jävla brudar med sina jävla gardiner till kläder, helvete att dom ska vara på våra svenska brudar
polare säger:
*ge fan i dom, dom vill inte han någon skabbig jävla negerkuk
*för helvete
*tror jag får spader
*snart drar jag kniven och "CUTTAR" alla som är bajsbruna i ansiktet
*eller kolsvarta
*dom tar jag först
*men måste göra det på dagen om jag inte ska behöva andvända värmedetektorglassögon
*så man ser vart satanskapen finns någonstans
*men skulle det finnas en invandrardetektor i detta landet som visade rött, då skulle hela jävla apparaten bli ill röd
JAG säger:
*assåhahaha
*ja dör
polare säger:
*;)
JAG säger:
*HAHAHAAHHA GALEN :P!
polarel säger:
*Ali ska få öppna egen gatukiosk hemma i thailand där han får grilla korv till folket för 50 öre styck och där är det till och med lagligt att ha vapnet för att skydda dom stackars korvarna
JAG säger:
*hahahahaahahahahhahaa du e ju typ sjuk eller något :P
polare säger:
*då behöver negern inte oroa sig :P
*skjut alla misstänkta, han gör bara mig en tjänst XD
*white blod for life, niggers !
*
*det är såhär
*bara för att vi vill hålla sverige rent
*så är vi rasister
*det betyder inte att vi hatar dom ? :P
*bara att vi inte vill ha dom här
*!
*skilldnad på att hata en folkgrupp/invandrare och på att vilja att dom ska va i samma land
JAG säger:
*haha
*precis :P
*titta här
*Alla uppehållstillstånd som tilldelas nytillkomna utlänningar skall vara tillfälliga. Möjligheten att utfärda permanenta uppehållstillstånd som ett mellansteg mellan temporärt uppehållstillstånd och medborgarskap skall därmed avskaffas. Det tillfälliga uppehållstillståndet gäller för ett år i taget och för kvot- och konventionsflyktingar skall detta förnyas automatiskt så länge situationen i hemlandet är sådan att återvandring inte är möjligt. Personer som saknar svenskt medborgarskap, och som gör sig skyldiga till brott som kan ge fängelse eller upprepade brott av mindre grov art, skall kunna få sitt uppehållstillstånd indraget och utvisas
polare säger:
*dom kan väll skjuta varandra i sitt eget land istället för att komma hit och våldta/mörda oss ? ^o)
JAG säger:
*I de fall där en person med uppehållstillstånd visar sig ha besökt det land han/hon sagt sig vara på flykt ifrån skall uppehållstillståndet förverkas och personen utvisas.
polare säger:
*så jävla rätt
*hoppas dom vinner valet för helvete :P
*så det blir ordning på detta jävla negerlandet
*ut ska dom allihopa
*jävla svartskallar
*ursh
*ja jag är rasse (A)
*skiter i vilket
polare säger:
*vill inte ha nå jävla blattar här som tror dom kan leka med pistoler och grejjer, åk hem och sätt på era jävla brudar med sina jävla gardiner till kläder, helvete att dom ska vara på våra svenska brudar
polare säger:
*ge fan i dom, dom vill inte han någon skabbig jävla negerkuk
*för helvete
*tror jag får spader
*snart drar jag kniven och "CUTTAR" alla som är bajsbruna i ansiktet
*eller kolsvarta
*dom tar jag först
*men måste göra det på dagen om jag inte ska behöva andvända värmedetektorglassögon
*så man ser vart satanskapen finns någonstans
*men skulle det finnas en invandrardetektor i detta landet som visade rött, då skulle hela jävla apparaten bli ill röd
JAG säger:
*assåhahaha
*ja dör
polare säger:
*;)
JAG säger:
*HAHAHAAHHA GALEN :P!
polarel säger:
*Ali ska få öppna egen gatukiosk hemma i thailand där han får grilla korv till folket för 50 öre styck och där är det till och med lagligt att ha vapnet för att skydda dom stackars korvarna
JAG säger:
*hahahahaahahahahhahaa du e ju typ sjuk eller något :P
polare säger:
*då behöver negern inte oroa sig :P
*skjut alla misstänkta, han gör bara mig en tjänst XD
*white blod for life, niggers !
*
Är han hjärndöd?
38 personer har röstat