Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Zlatan tackar JA till landslaget igen!

Postat av HajdeNJkE den 15 Juli 2010, 14:49
159 kommentarer · 223 träffar
"Zlatan Ibrahimovic, 29, tackar åter ja till spel i det svenska fotbollslandslaget.

Enligt väldigt väl insatta källor kommer en presskonferens i morgon 13.00 att hållas på Swedbank Stadion i Malmö där Ibrahimovic själv kommer att meddela sitt beslut.

– Det här är inget jag personligen känner till, du får återkomma i eftermiddag då vet jag kanske mer, säger Svenska fotbollsförbundets informationschef Jonas Nystedt."

Läs mer här: http://www.aftonbladet.se/spor tbladet/fotboll/landslagsfotbo ll/landslaget/article7473318.a b

Äntligen, säger jag. Även om Zlatan inte är den som jobbar hårdast så är han den överlägset bästa spelaren i laget, och han behövs verkligen när det börjar hetta till i EM-kvalet exempelvis. En spelare som kan avgöra matcher på egen hand, vilket inte många andra i Sverige är kapabla till...

Vad tycker du, behövs Zlatan, eller klarar sig landslaget bra utan honom?

Vad tycker du om att Zlatan är tillbaka?

663 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

159 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 159 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..