1
Tre döda hittats i hus [AB]
Postat av mf_ den 8 April 2010, 18:17
73 kommentarer · 234 träffar
Shit alltså, bara några gator från mig har en man skjutit sig själv och förmodligen sin fru och barn också..
från aftonbladet:
"Tre personer har hittats döda i ett hus i Malmö.
Förmodligen handlar det om ett tragiskt familjedrama, enligt polisen.
Klockan 16.15 fick polisen i Malmö in uppgifter om en man som skulle må psykiskt dåligt och vilja skada sig själv. Polisen ryckte ut och när de kom fram hittade de tre döda eller svårt skadade personer i huset: en man, en kvinna och ett barn.
De fördes i ambulans till sjukhus.
– Jag vet inte om de var döda redan då eller om de dog senare. Men nu är de i alla fall avlidna, säger Calle Persson vid Skånepolisens länskommunikationscentral.
Pol isen tror sig veta vilka personerna är.
– Det rör sig förmodligen om ett tragiskt familjedrama. "
LÄNK: http://www.aftonbladet.se/nyhe ter/article6920886.ab
Jag var förbi huset för en stund sen och det verkade inte förfallet eller se fattigt ut eller något i den stilen.. verka ganska så medelsvensson...
Vad får människor att göra sådant? Det finns ju alltid något att göra även om man kanske har det dåligt med pengar för en stund eller så...
edit: fixade till mellanrummen lite, någon bugg
edit2: va fan är det för fel på mellanrummen;x
från aftonbladet:
"Tre personer har hittats döda i ett hus i Malmö.
Förmodligen handlar det om ett tragiskt familjedrama, enligt polisen.
Klockan 16.15 fick polisen i Malmö in uppgifter om en man som skulle må psykiskt dåligt och vilja skada sig själv. Polisen ryckte ut och när de kom fram hittade de tre döda eller svårt skadade personer i huset: en man, en kvinna och ett barn.
De fördes i ambulans till sjukhus.
– Jag vet inte om de var döda redan då eller om de dog senare. Men nu är de i alla fall avlidna, säger Calle Persson vid Skånepolisens länskommunikationscentral.
Pol isen tror sig veta vilka personerna är.
– Det rör sig förmodligen om ett tragiskt familjedrama. "
LÄNK: http://www.aftonbladet.se/nyhe ter/article6920886.ab
Jag var förbi huset för en stund sen och det verkade inte förfallet eller se fattigt ut eller något i den stilen.. verka ganska så medelsvensson...
Vad får människor att göra sådant? Det finns ju alltid något att göra även om man kanske har det dåligt med pengar för en stund eller så...
edit: fixade till mellanrummen lite, någon bugg
edit2: va fan är det för fel på mellanrummen;x